کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

انتصاب مدیرعامل مخازن سبز پتروشیمی عسلویه

1 شهريور 1401 ساعت 7:47

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تجاری شستان، طی حکمی مهندس محمدرضا یزدانی کاشانی را برای مدت دو سال دیگر بعنوان مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه منصوب نمود.


  به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"، در مراسمی که روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۵/۳۰ با حضور دکتر بازیار مدیرعامل شرکت سرمایه گذارى تجارى شستان در محل دفتر تهران شرکت مخازن سبز پتروشیمى عسلویه برگزار گردید، مدیرعامل و اعضای هیات مدیره شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه معرفی شدند و احکام خود را از آقای دکتر بازیار دریافت نمودند.
در این مراسم دکتر بازیار مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذارى تجارى شستان، ضمن ابراز خشنودی و تقدیر از عملکرد اعضای هیات مدیره و مدیرعامل شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه طی دوره چهارساله گذشته، بر روند رو به رشد و توسعه کسب و کار شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه با بهره‌گیری از نیروهای جوان، متعهد و خوش استعداد تاکید نمود.
مهندس یزدانی کاشانی که دو سال دیگر مدیرعاملی شرکت مخازن سبز را بر عهده گرفته، از موفق ترین مدیران عامل شرکتهای پتروشیمی زیرمجموعه شستان در چندسال گذشته بوده که توانسته این شرکت را از یک شرکت زیانده به یک شرکت سودآور تبدیل نماید.


کد مطلب: 147969

آدرس مطلب :
https://www.naftema.com/news/147969/انتصاب-مدیرعامل-مخازن-سبز-پتروشیمی-عسلویه

نفت ما
  https://www.naftema.com