۱
۱
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۷
کد مطلب : ۱۴۷۹۶۹

انتصاب مدیرعامل مخازن سبز پتروشیمی عسلویه

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تجاری شستان، طی حکمی مهندس محمدرضا یزدانی کاشانی را برای مدت دو سال دیگر بعنوان مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه منصوب نمود.
انتصاب مدیرعامل مخازن سبز پتروشیمی عسلویه
  به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"، در مراسمی که روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۵/۳۰ با حضور دکتر بازیار مدیرعامل شرکت سرمایه گذارى تجارى شستان در محل دفتر تهران شرکت مخازن سبز پتروشیمى عسلویه برگزار گردید، مدیرعامل و اعضای هیات مدیره شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه معرفی شدند و احکام خود را از آقای دکتر بازیار دریافت نمودند.
در این مراسم دکتر بازیار مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذارى تجارى شستان، ضمن ابراز خشنودی و تقدیر از عملکرد اعضای هیات مدیره و مدیرعامل شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه طی دوره چهارساله گذشته، بر روند رو به رشد و توسعه کسب و کار شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه با بهره‌گیری از نیروهای جوان، متعهد و خوش استعداد تاکید نمود.
مهندس یزدانی کاشانی که دو سال دیگر مدیرعاملی شرکت مخازن سبز را بر عهده گرفته، از موفق ترین مدیران عامل شرکتهای پتروشیمی زیرمجموعه شستان در چندسال گذشته بوده که توانسته این شرکت را از یک شرکت زیانده به یک شرکت سودآور تبدیل نماید.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


یزدانی
وجدانن کدوم نیروی جوان. من ده سال در شرکتهای گروه بودم و اغلب پتروشیمی ها رو میشناسم. گروه شستان بخصوص مخازن اصلا نباید از دو کلمه استفاده کنند. یکی تخصص و دیگری نیروی جوانی که با ضوابط اومده باشه نه روابط. در کل تاریخ مخازن یک نفر از طریق آزمون و مصاحبه شغلی وارد نشده حتی اشخاص با مدرک دیپلم و یا کارشناسی رشته آبخیزداری در واحد بهره برداری و سایر واحدها در سمت ریاست مشغول هستند آنها صفر کیلومتر و بدون تجربه جذب شده که تنها گواهی آنها پارتی است.