کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های شمال

2 مهر 1401 ساعت 7:22

محدودیت‌های ترافیکی از امروز شنبه تا چهارشنبه ششم مهرماه در محور‌های مازندران اعمال خواهد شد.


   به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"، سرهنگ یدالله جهان‌تاب رئیس پلیس راه مازندران گفت: محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران از ساعت ۱۲ امروز شنبه آغاز می‌شود و تا چهارشنبه ۶ مهرماه در جاده‌های کندوان، هراز و سوادکوه اعمال خواهد شد.

محور کندوان
تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز‌های شنبه و یکشنبه دوم و سوم مهرماه از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع و از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز‌ها از کرج و آزادراه تهران شمال به سمت مرزن آباد یکطرفه خواهد بود.
تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز‌های دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه چهارم تا ششم مهرماه از کرج و ابتدای آزادراه تهران شمال به سمت مرزن آباد ممنوع و از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج یکطرفه است.
تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت به استثنای حاملین مواد سوختی و یا فاسدشدنی از محور کرج - چالوس ممنوع است.

محور هراز
تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت۱۲ تا ۲۴ روز‌های دوشنبه و سه شنبه چهارم و پنجم مهرماه از رودهن به سمت آمل ممنوع و از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از آب اسک به سمت رودهن در محدوده مشاء یکطرفه است.
تردد تمام کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و یا فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز‌های شنبه و یکشنبه دوم و سوم مهرماه و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روز‌های دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه از تهران به آمل و بالعکس ممنوع است.

محور سوادکوه
تردد تمام تریلر‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و یا فاسدشدنی از ساعت۱۲ تا ۲۴ روز‌های شنبه، یکشنبه و دوشنبه از این محور ممنوع است.
تردد موتور سیکلت‌ها بجز موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی از ساعت ۱۲ شنبه تا ۶ صبح چهارشنبه از محور‌های کرج چالوس، هراز، سوادکوه و بالعکس ممنوع است. 
رئیس پلیس راه مازندران گفت: اجرای این محدودیت‌های منوط به افزایش حجم تردد در محور‌ها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد با هماهنگی قبلی اجرای محدودیت‌ها لغو می‌شود.
مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.


کد مطلب: 148765

آدرس مطلب :
https://www.naftema.com/news/148765/اعمال-محدودیت-های-ترافیکی-جاده-های-شمال

نفت ما
  https://www.naftema.com