۱
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲ مهر ۱۴۰۱ - ۰۷:۲۲
کد مطلب : ۱۴۸۷۶۵

اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های شمال

محدودیت‌های ترافیکی از امروز شنبه تا چهارشنبه ششم مهرماه در محور‌های مازندران اعمال خواهد شد.
اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های شمال
   به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"، سرهنگ یدالله جهان‌تاب رئیس پلیس راه مازندران گفت: محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران از ساعت ۱۲ امروز شنبه آغاز می‌شود و تا چهارشنبه ۶ مهرماه در جاده‌های کندوان، هراز و سوادکوه اعمال خواهد شد.

محور کندوان
تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز‌های شنبه و یکشنبه دوم و سوم مهرماه از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع و از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز‌ها از کرج و آزادراه تهران شمال به سمت مرزن آباد یکطرفه خواهد بود.
تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز‌های دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه چهارم تا ششم مهرماه از کرج و ابتدای آزادراه تهران شمال به سمت مرزن آباد ممنوع و از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج یکطرفه است.
تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت به استثنای حاملین مواد سوختی و یا فاسدشدنی از محور کرج - چالوس ممنوع است.

محور هراز
تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت۱۲ تا ۲۴ روز‌های دوشنبه و سه شنبه چهارم و پنجم مهرماه از رودهن به سمت آمل ممنوع و از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از آب اسک به سمت رودهن در محدوده مشاء یکطرفه است.
تردد تمام کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و یا فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز‌های شنبه و یکشنبه دوم و سوم مهرماه و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روز‌های دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه از تهران به آمل و بالعکس ممنوع است.

محور سوادکوه
تردد تمام تریلر‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و یا فاسدشدنی از ساعت۱۲ تا ۲۴ روز‌های شنبه، یکشنبه و دوشنبه از این محور ممنوع است.
تردد موتور سیکلت‌ها بجز موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی از ساعت ۱۲ شنبه تا ۶ صبح چهارشنبه از محور‌های کرج چالوس، هراز، سوادکوه و بالعکس ممنوع است. 
رئیس پلیس راه مازندران گفت: اجرای این محدودیت‌های منوط به افزایش حجم تردد در محور‌ها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد با هماهنگی قبلی اجرای محدودیت‌ها لغو می‌شود.
مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی