کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

جوابیه شرکت نارگان در خصوص خبر تعلیق این شرکت توسط هلدینگ خلیج فارس+ توضیح نفت ما 

23 ارديبهشت 1402 ساعت 9:57

شرکت نارگان در پاسخ به مطلب نفت ما با عنوان "شرکت نارگان از سوی هلدینگ خلیج فارس بلک لیست شد" واکنش نشان داد.


به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،در جوابیه شرکت نارگان آمده است؛
لازم به توضیح است که شرکت نارگان با داشتن بیش از 50 سال سابقه فعالیت در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی همچنان و با کمال افتخار در پروژه های پتروشیمی گچساران، دهدشت و صدف در حال فعالیت بوده و کلیه عملیات مربوط به پروژه های مذکور طبق روال عادی در حال انجام است فلذا خبر چاپ شده مبنی بر خلع ید شدن این شرکت توسط هلدینگ محترم خلیج فارس کذب محض می باشد. 
انتظار می رفت مسئولین سایت خبری "نفت ما" قبل از چاپ خبر، صحت و سقم آن را از هلدینگ خلیج فارس و یا از شرکت نارگان جویا می شدند تا احیاناً خدشه ای به سوابق این شرکت وارد نیاید. 
بدیهی است شرکت نارگان اتخاذ هرگونه اقدام قانونی، نسبت به عملکرد غیر متعارف آن سایت خبری را در مراجع قانونی را برای خود محفوظ می دارد. 
فریدون کیهانی/ رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل
توضیح نفت ما؛
براساس سند رسیده به نفت ما نشان می دهد که در صورتجلسه ای به تاریخ ۱۶ اردیبهشت سالجاری به شماره نامه ۳/۷۷۴۸-۰۰۱ ص پ از سوی هلدینگ خلیج فارس به تمامی شرکت های تابعه خود صراحتا عنوان نموده است که شرکت نارگان بدلیل عملکرد نامناسب در پروژه های یاد شده تعلیق گردیده است و حضور در پروژه های جدید در سطح گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس برای مدت زمان یکسال شمسی کنار گذاشته شده است. با این توضیح، اینکه شرکت نارگان همچنان موضوع تعلیق را کتمان نموده و با تهدید قضایی سعی در جلوگیری از انتشار و گردش آزاد اطلاعات می نماید جای تاسف دارد. "نفت ما" بدلیل پاره ای از مسائل نامه رسمی هلدینگ خلیج فارس مبنی بر تعلیق شرکت نارگان را منتشر نمی نماید و آماده است در مراجع قضایی پاسخگوی خبر منتشر شده خود باشد. پیشنهاد می شود مدیران شرکت نارگان صداقت را سرلوحه خود قرار دهند.


کد مطلب: 155011

آدرس مطلب :
https://www.naftema.com/news/155011/جوابیه-شرکت-نارگان-خصوص-خبر-تعلیق-این-توسط-هلدینگ-خلیج-فارس-توضیح-نفت-ما

نفت ما
  https://www.naftema.com