۵
۱۱
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۷
کد مطلب : ۱۵۵۰۱۱

جوابیه شرکت نارگان در خصوص خبر تعلیق این شرکت توسط هلدینگ خلیج فارس+ توضیح نفت ما 

شرکت نارگان در پاسخ به مطلب نفت ما با عنوان "شرکت نارگان از سوی هلدینگ خلیج فارس بلک لیست شد" واکنش نشان داد.
جوابیه شرکت نارگان در خصوص خبر تعلیق این شرکت توسط هلدینگ خلیج فارس+ توضیح نفت ما 
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،در جوابیه شرکت نارگان آمده است؛
لازم به توضیح است که شرکت نارگان با داشتن بیش از 50 سال سابقه فعالیت در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی همچنان و با کمال افتخار در پروژه های پتروشیمی گچساران، دهدشت و صدف در حال فعالیت بوده و کلیه عملیات مربوط به پروژه های مذکور طبق روال عادی در حال انجام است فلذا خبر چاپ شده مبنی بر خلع ید شدن این شرکت توسط هلدینگ محترم خلیج فارس کذب محض می باشد. 
انتظار می رفت مسئولین سایت خبری "نفت ما" قبل از چاپ خبر، صحت و سقم آن را از هلدینگ خلیج فارس و یا از شرکت نارگان جویا می شدند تا احیاناً خدشه ای به سوابق این شرکت وارد نیاید. 
بدیهی است شرکت نارگان اتخاذ هرگونه اقدام قانونی، نسبت به عملکرد غیر متعارف آن سایت خبری را در مراجع قانونی را برای خود محفوظ می دارد. 
فریدون کیهانی/ رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل
توضیح نفت ما؛
براساس سند رسیده به نفت ما نشان می دهد که در صورتجلسه ای به تاریخ ۱۶ اردیبهشت سالجاری به شماره نامه ۳/۷۷۴۸-۰۰۱ ص پ از سوی هلدینگ خلیج فارس به تمامی شرکت های تابعه خود صراحتا عنوان نموده است که شرکت نارگان بدلیل عملکرد نامناسب در پروژه های یاد شده تعلیق گردیده است و حضور در پروژه های جدید در سطح گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس برای مدت زمان یکسال شمسی کنار گذاشته شده است. با این توضیح، اینکه شرکت نارگان همچنان موضوع تعلیق را کتمان نموده و با تهدید قضایی سعی در جلوگیری از انتشار و گردش آزاد اطلاعات می نماید جای تاسف دارد. "نفت ما" بدلیل پاره ای از مسائل نامه رسمی هلدینگ خلیج فارس مبنی بر تعلیق شرکت نارگان را منتشر نمی نماید و آماده است در مراجع قضایی پاسخگوی خبر منتشر شده خود باشد. پیشنهاد می شود مدیران شرکت نارگان صداقت را سرلوحه خود قرار دهند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


بنده خدا
شما مگه نماینده هلدینگ خلیج فارس هستید که این موضوع رو بازنشر کردید ؟! مگه نمیگید هلدینگ خودش به شرکتهای تابعه اونم به مدت یکسال البته هنوز نا موثق ، اعلام کرده ؟ چرا به راحتی به خودتون اجازه میدید یه مجموعه به این عظمت که تعدادشون توی این مملکت کمتر از انگشتان یکدسته به مسلخ ببرین ؟ اون از شرکت نهندسین مشاور سازه که احمدی نژاد انداختشون و هنوز که هنوزه نتونستن بلند بشن ! این هم از این شرکت معظم ، هر چند الان تمام پروژه ها داره بین شرکتهای قارچی چهار سیلابی تقسیم میشه و این شرکتهای قدیمی با سوابق درخشان دارن خاک میخورن ! امیدوارم تو قلم زدن دقت کنید قلم بزنید بهم نزنید ، بنده خدا
مطلع
کاملا مشخص هستش که کی دروغ میگه کافیه به شماره نامه رجوع شود صادق باشید خداوند بر همه امور آگاه است
هلدینگی
من کارمند هلدینگ هستم شماره نامه را چک کردم کاملا درست بود و این شرکت و حتی شرکت….. هم بلک لیست شده بود
خبرهای نفت ما کاملا موثق و دقیق
درود بر نفت ما
حبیب
شرکت نارگان بجای تهدید بهتره فکری بحال فساد داخلی خودش بکند.
ایرانی
در بسیاری از پروژه ها ضعیف بوده اما چون همیشه با زدوبند پروژه میگرفته کسی صداش در نمیومد
آگاه
شرکت خانوادگی که همش دنبال لابی هستش و صلاح کشور اصلا براش مهم نیست همیشه دنبال منافع خودشون هستند ضمن اینکه حتی نمیتونن اسم چندتا پروژه موفق رو بیارند که با mc نارگان به سرانجام رسیده باشه
نار
این شرکت با طراحی های غلط بسیاری از پروژه ها رو نابود کرد مثل پروژه .............
اکبری
خلع ید؟؟!!!
من خبر را خواندم اصلا خلع ید به کار برده نشده
واژه بلک لیست در خبر امده اما شرکت نارگان در پاسخ از واژه خلع ید استفاده کرده ؟!
اقایون نارگان پاسخ بدهند ایا واقعا تفاوت خلع ید و بلک ایست را نمیدانند؟؟!!!!
Amir Rezaei
همانند و هم‌رده شرکت نارگان در ایران خیلی انگشت‌شمار هستن ولی هزاران افسوس که این شرکت‌ها در سالیان متمادی تحریم در فضایی که باید به میزان تخصص و تعهد خود اضافه میکردن بیشتر به تاجران و کاسبان تحریم تبدیل شدن تا شرکتهای حرفه‌ای EP Contractor که دل در گرو انجام بموقع تعهدات قراردادی خود داشته باشند.
نارگان در گچساران و صدف قریب ده ساله که قراردادش تمدید میشه ولی کماکان بحث‌های مهندسی تفصیلی آنان به سرانجام نرسیده...
به معضلات قبلی اضافه کنید، بحث مهاجرت مهندسان مجرب و با دانش شرکتهای مشاور ایرانی به خارج از کشور که باعث نزول سطح کارآیی و کیفیت مهندسان مشاور توی ایران شده...
حکایت حکمرانی در ایران، حکایت عجیب و غریبی ست.....
فرزاد
با احترام به اهالی روزنامه نگاری و خبرنگاران زحمتکش، تعلیق به علل مختلف با توجه به محدودیتهای مالی و تحریم‌ها امری رایج بوده و با خلع ید و بلک لیست شدن به لحاظ قراردادی بسیار متفاوت بوده و جای دقت و راستی آرمایی بیشتر را می طلبد.
با سلام
در خصوص خبر فوق اطلاعی ندارم ولی با توجه به همکاری نزدیک با شرکت نارگان شهادت می دهم یکی یکی از ضعیف ترین شرکت ها در نفت و گاز هست که برای منفعت مالی خودش بیشترین خیانت ها را به مملکت کرده و مدیران ارشد آن از دروغ گو ترین و ناسالم ترین افراد در این حرفه هستند. باید از کل صنعت نفت و گاز خلع ید شوند.
اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی