کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تجهیزات پارس جنوبی ۱۰۰ درصد داخلی است

28 تير 1402 ساعت 15:44

مدیر نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران گفت:عملیات تعمیرات اساسی پالایشگاه‌ پارس جنوبی با توان ۱۰۰ درصدی متخصصان مجتمع در حال انجام است.


به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،علیرضا علیان‌نژاد، نماینده وزیر نفت گفت: تمام مدیران ارشد وزارت نفت با عزم جدی و با گام‌های بلند در جهت رفع مشکلات کارکنان حوزه عملیاتی در تلاش هستند؛ ما در جهت عزت و سربلندی کشور و در سایه همدلی حرکت خواهیم کرد.
علیان نژاد به تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی اشاره کرد و گفت: مجتمع گاز پارس جنوبی مرکز اقتصادی کشور و متکی به تولید حداکثری گاز است، تولید برای اقتصاد کشور مهم‌ترین بخشی است که می‌تواند یک شکوفایی پایدار را به وجود بیاورد و امروز شما متخصصان و کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی از سرآمدان و نام‌آوران عرصه تولید کشور هستید.
نماینده وزیر گفت: امروز باید در سایه همدلی و اقدامات شایسته و نوآور در مسیر حل مشکلات و کمبود‌ها حرکت کنیم و برای عزت و سربلندی کشور با تمام قوا، گام برداریم.
او گفت: کارکنان و متخصصان مجتمع گاز پارس جنوبی سال گذشته با رشادت و جانفشانی، کاری بزرگ در عرصه تولید فصل زمستان رقم زدند و جزء این از شما سربازان جبهه اقتصادی کشور که پیشرو در تولید پایدار گاز کشور هستید، انتظار نمی‌رفت.
در ادامه  احمد زمانی، مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران گفت: با برنامه‌ریزی دقیق و منظم در حال انجام تعمیرات اساسی پالایشگاه‌های مجتمع گاز پارس جنوبی هستیم و خوشبختانه تاکنون طبق برنامه‌زمان‌بندی به دستاورد‌های خوبی هم رسیده‌ایم.
زمانی گفت: عملیات تعمیرات اساسی پالایشگاه‌های این مجموعه با توان ۱۰۰ درصدی کارکنان و متخصصان مجتمع در حال انجام است و توانسته‌ایم با تعامل سازنده با سازندگان داخلی و دانش‌بنیان‌ها، قطعات و تجهیزات حیاتی پالایشگاه‌ها را فراهم آوریم.


کد مطلب: 156878

آدرس مطلب :
https://www.naftema.com/news/156878/تجهیزات-پارس-جنوبی-۱۰۰-درصد-داخلی

نفت ما
  https://www.naftema.com