۰
۱
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۴
کد مطلب : ۱۵۶۸۷۸

تجهیزات پارس جنوبی ۱۰۰ درصد داخلی است

مدیر نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران گفت:عملیات تعمیرات اساسی پالایشگاه‌ پارس جنوبی با توان ۱۰۰ درصدی متخصصان مجتمع در حال انجام است.
تجهیزات پارس جنوبی ۱۰۰ درصد داخلی است
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،علیرضا علیان‌نژاد، نماینده وزیر نفت گفت: تمام مدیران ارشد وزارت نفت با عزم جدی و با گام‌های بلند در جهت رفع مشکلات کارکنان حوزه عملیاتی در تلاش هستند؛ ما در جهت عزت و سربلندی کشور و در سایه همدلی حرکت خواهیم کرد.
علیان نژاد به تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی اشاره کرد و گفت: مجتمع گاز پارس جنوبی مرکز اقتصادی کشور و متکی به تولید حداکثری گاز است، تولید برای اقتصاد کشور مهم‌ترین بخشی است که می‌تواند یک شکوفایی پایدار را به وجود بیاورد و امروز شما متخصصان و کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی از سرآمدان و نام‌آوران عرصه تولید کشور هستید.
نماینده وزیر گفت: امروز باید در سایه همدلی و اقدامات شایسته و نوآور در مسیر حل مشکلات و کمبود‌ها حرکت کنیم و برای عزت و سربلندی کشور با تمام قوا، گام برداریم.
او گفت: کارکنان و متخصصان مجتمع گاز پارس جنوبی سال گذشته با رشادت و جانفشانی، کاری بزرگ در عرصه تولید فصل زمستان رقم زدند و جزء این از شما سربازان جبهه اقتصادی کشور که پیشرو در تولید پایدار گاز کشور هستید، انتظار نمی‌رفت.
در ادامه  احمد زمانی، مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران گفت: با برنامه‌ریزی دقیق و منظم در حال انجام تعمیرات اساسی پالایشگاه‌های مجتمع گاز پارس جنوبی هستیم و خوشبختانه تاکنون طبق برنامه‌زمان‌بندی به دستاورد‌های خوبی هم رسیده‌ایم.
زمانی گفت: عملیات تعمیرات اساسی پالایشگاه‌های این مجموعه با توان ۱۰۰ درصدی کارکنان و متخصصان مجتمع در حال انجام است و توانسته‌ایم با تعامل سازنده با سازندگان داخلی و دانش‌بنیان‌ها، قطعات و تجهیزات حیاتی پالایشگاه‌ها را فراهم آوریم.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


رضا
معنی تیتر چیست؟ تجهیزات پارس جنوبی 100 درصد داخلی است؟
باعث افتخاره اگر باشه ولی احترام به شعور خواننده چیز بهتری است