کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

افتتاح رسمی باجه بانک ملت در پتروشیمی پردیس

28 مرداد 1402 ساعت 10:53

باجه بانک ملت به منظور خدمات دهی بهتر به کارکنان و بهبود کیفیت همکاری‌های متقابل در مجتمع پتروشیمی پردیس عسلویه به صورت رسمی افتتاح شد.


به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،با حضور مدیران ارشد شرکت پتروشیمی پردیس و مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره بانک ملت، باجه بانک ملت به منظور خدمات دهی بهتر به کارکنان و بهبود کیفیت همکاری‌های متقابل در مجتمع پتروشیمی پردیس عسلویه به صورت رسمی افتتاح شد.
مدیرعامل شرکت پتروشیمی پردیس در این آیین اظهار داشت: بانک ملت همواره خدمات خوبی را به ما ارائه داده است و ما امیدواریم که این تعامل و همکاری ادامه داشته باشد.
دکتر سیدمحمدرضا میری لواسانی ادامه داد: پتروشیمی پردیس در پنج ماهه ابتدایی سال جاری، ارزآورترین شرکت پتروشیمی کشور بوده است و با فاصله ۴۰ درصدی از دومین پتروشیمی، در صدر قرار دارد.
مدیرعامل بانک ملت نیز در این آیین با اشاره به افزایش همکاری‌ها بین بانک ملت و پتروشیمی پردیس اذعان کرد: پتروشیمی پردیس یکی از بهترین مشتریان ماست و امیدوارم در دوره مدیریت جدید موفق‌تر از همیشه باشد.
دکتر رضا دولت آبادی با بیان اینکه بانک ملت بزرگترین بانک کشور است، اظهار داشت: بانک ملت در حوزه ارز، منابع و سرمایه رتبه اول را در بین بانک‌های کشور دارد و با رعایت اصول بانکداری اسلامی به سپرده‌های مشتریان خود سود قطعی اعطا می‌کند.


کد مطلب: 157691

آدرس مطلب :
https://www.naftema.com/news/157691/افتتاح-رسمی-باجه-بانک-ملت-پتروشیمی-پردیس

نفت ما
  https://www.naftema.com