۰
۱
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۳
کد مطلب : ۱۵۷۶۹۱

افتتاح رسمی باجه بانک ملت در پتروشیمی پردیس

باجه بانک ملت به منظور خدمات دهی بهتر به کارکنان و بهبود کیفیت همکاری‌های متقابل در مجتمع پتروشیمی پردیس عسلویه به صورت رسمی افتتاح شد.
افتتاح رسمی باجه بانک ملت در پتروشیمی پردیس
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،با حضور مدیران ارشد شرکت پتروشیمی پردیس و مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره بانک ملت، باجه بانک ملت به منظور خدمات دهی بهتر به کارکنان و بهبود کیفیت همکاری‌های متقابل در مجتمع پتروشیمی پردیس عسلویه به صورت رسمی افتتاح شد.
مدیرعامل شرکت پتروشیمی پردیس در این آیین اظهار داشت: بانک ملت همواره خدمات خوبی را به ما ارائه داده است و ما امیدواریم که این تعامل و همکاری ادامه داشته باشد.
دکتر سیدمحمدرضا میری لواسانی ادامه داد: پتروشیمی پردیس در پنج ماهه ابتدایی سال جاری، ارزآورترین شرکت پتروشیمی کشور بوده است و با فاصله ۴۰ درصدی از دومین پتروشیمی، در صدر قرار دارد.
مدیرعامل بانک ملت نیز در این آیین با اشاره به افزایش همکاری‌ها بین بانک ملت و پتروشیمی پردیس اذعان کرد: پتروشیمی پردیس یکی از بهترین مشتریان ماست و امیدوارم در دوره مدیریت جدید موفق‌تر از همیشه باشد.
دکتر رضا دولت آبادی با بیان اینکه بانک ملت بزرگترین بانک کشور است، اظهار داشت: بانک ملت در حوزه ارز، منابع و سرمایه رتبه اول را در بین بانک‌های کشور دارد و با رعایت اصول بانکداری اسلامی به سپرده‌های مشتریان خود سود قطعی اعطا می‌کند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


مقام آگاه
بادرود بر شما ونفت ما
امیدواریم،مقامات به حقوق های نجومی ورود کنند،درحالیکه فرزندان این مملکت در دفاع از آب و خاک شهید میشوند،افرادی در این پتروشیمیها حقوق نجومی میگیرند،به کارگر ظلم میکنند،ماهانه 150 -200 میلیون حقوق دریافتی دارند و بداخلاق تر میشوند.....ظاهرا نیاز هست که تعدادی فیش حقوقی به دست اصحاب رسانه برسد.