کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در شرکت پدکس بنیاد مستضعفان چه خبر است؟

ایجاد بحران مدیریتی در شرکت پدکس با تصمیمات خلق الساعه

15 آبان 1402 ساعت 21:52

مدیر عامل جوان شرکت پدکس که فرزند یکی از وزاری پیشین بوده و قبلاً هیچ تجربه‌ای در سمت مدیریت عاملی نداشته، به نحوی تصمیم به عدم نیاز به حدود ۵۰ نیروی متخصص که بعضا بیش از بیست سال تجربه کاری در شرکت حفاری و اکتشاف انرژی گستر پارس داشته اند گرفته که این تصمیمات منجر به سردرگمی و نارضایتی در حوزه منابع انسانی در شرکت پدکس یکی از شرکت های زیر مجموعه بنیاد مستضعفان شده است.


به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"نکته جالب توجه این است که این مدیر عامل جوان برادر داماد یکی از معاونین رییس جمهور مردمی می باشد و  پیش از این در یکی از شرکت‌های زیرمجموعه ستاد اجرایی فرمان امام (ره) به عنوان عضو هیئت مدیره فعالیت می‌کرده است!
این ارتباطات خانوادگی تصمیمات مدیریتی در شرکت پدکس را متأثر کرده و زمینه ورود مدیران بنیاد مستضعفان در مورد شفافیت و کارایی تصمیمات مدیریتی بیش از پیش نیاز می باشد،به طوری که تبعات سایر تصمیمات غلط مدیریتی در آینده ظهور و بروز خواهد کرد!
 مهندس فتاح در جلسه معارفه خود در ستاد اجرایی فرمان امام (ره)  گفته است در دولت اقای رئیسی ۲۲ نفر از نیروهای ما به دولت رفتند و سعی کردیم خلأیی در امور ایجاد نشود اما چگونه است که مدیران جوان بی تجربه از بیرون وارد بنیاد مستضعفان شده اند!
از اینرو، اهمیت ورود انقلابی مدیران بنیاد مستضعفان به بررسی تحولات و تصمیمات مدیریتی در شرکت پدکس بیش از پیش  نیاز می باشد تا مانع اینگونه تصمیمات خلق الساعه در بنیاد مستضعفان گردند.


کد مطلب: 160378

آدرس مطلب :
https://www.naftema.com/news/160378/ایجاد-بحران-مدیریتی-شرکت-پدکس-تصمیمات-خلق-الساعه

نفت ما
  https://www.naftema.com