۶
۱۳
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۲
کد مطلب : ۱۶۰۳۷۸
در شرکت پدکس بنیاد مستضعفان چه خبر است؟

ایجاد بحران مدیریتی در شرکت پدکس با تصمیمات خلق الساعه

مدیر عامل جوان شرکت پدکس که فرزند یکی از وزاری پیشین بوده و قبلاً هیچ تجربه‌ای در سمت مدیریت عاملی نداشته، به نحوی تصمیم به عدم نیاز به حدود ۵۰ نیروی متخصص که بعضا بیش از بیست سال تجربه کاری در شرکت حفاری و اکتشاف انرژی گستر پارس داشته اند گرفته که این تصمیمات منجر به سردرگمی و نارضایتی در حوزه منابع انسانی در شرکت پدکس یکی از شرکت های زیر مجموعه بنیاد مستضعفان شده است.
لوگو پدکس
لوگو پدکس
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"نکته جالب توجه این است که این مدیر عامل جوان برادر داماد یکی از معاونین رییس جمهور مردمی می باشد و  پیش از این در یکی از شرکت‌های زیرمجموعه ستاد اجرایی فرمان امام (ره) به عنوان عضو هیئت مدیره فعالیت می‌کرده است!
این ارتباطات خانوادگی تصمیمات مدیریتی در شرکت پدکس را متأثر کرده و زمینه ورود مدیران بنیاد مستضعفان در مورد شفافیت و کارایی تصمیمات مدیریتی بیش از پیش نیاز می باشد،به طوری که تبعات سایر تصمیمات غلط مدیریتی در آینده ظهور و بروز خواهد کرد!
 مهندس فتاح در جلسه معارفه خود در ستاد اجرایی فرمان امام (ره)  گفته است در دولت اقای رئیسی ۲۲ نفر از نیروهای ما به دولت رفتند و سعی کردیم خلأیی در امور ایجاد نشود اما چگونه است که مدیران جوان بی تجربه از بیرون وارد بنیاد مستضعفان شده اند!
از اینرو، اهمیت ورود انقلابی مدیران بنیاد مستضعفان به بررسی تحولات و تصمیمات مدیریتی در شرکت پدکس بیش از پیش  نیاز می باشد تا مانع اینگونه تصمیمات خلق الساعه در بنیاد مستضعفان گردند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


ابراهیم
لطفاً وقتی از چیزی اطلاع ندارید خبر های کذب پخش نکنید
در شرکت پدکس باید یک ریزش انجام بگیره تا دوباره شرکت به دست نیروهای متخصص و جوان اداره بشه
بله شما خبردارید!
خدا به داد پدکس برسه چه بر سر این شرکت خواهد آمد با حضور این آقازاده بی تجربه و سفارشی
مسلم
نوذری و پسرخاله هایش افراسیابی و شفیعی
همسال
چگونه ایشان تجربه مدیریت ندارند؟ سالها در تدبیر در بالاترین رده ها خدمت کردند رییس هیئت مدیره، مدیر پروژه EPD بسیار انسان فرهیخته با ادب با تجربه فنی و حرفه ای در صنعت حفاری هستند اگر تصمیم به ترخیص نیروهای ناکارآمد در پدکس شده بسیار تصمیم بجا و شایسته ای میباشد
فنح الهی
سلام دوست عزیز،
اولا ایشان عضو غیر موظف هیآت مدیره شرکت حفاری تدبیر بودند ثانیا پدر ایشان پدرخوانده شرکت حفاری تدبیر هستند و ایشان را به این سمت منصوب کرده بودند که انجا هم از رانت استفاده کرده بود و وضعیت این شرکت کاملا برای همه قابل مشاهده است که چه بر سر این شرکت آوردند ، اینها بیشتر فامیل بازی جایی میرند و هرجامیرند اقوام خود رو میارند پدکس هم به همین شکل !
احمدی
لعنت بر رانت و انتصابات سفارشی
علیرضا
ایشان با کدام سابقه کاری مدیر عامل شرکت پدکس شده اند؟ شرکت در حال نابودی ست بنیاد کمک کنید
نجم آبادی
این آقازاده سفارشی برای تخریب شرکت پدکس گام های موثری برداشته، با همین فرمان تا شش ماه آینده زمینی سوخته تحویل بنیاد مستضعفان داده خواهد شد!
نوزری خودش چیکار کرد وقتی وزیر نفت بود که حالا بچش کنه😂
از وقتی مدیرعامل جدید هلدینگ اومده فقط داره با رانت و سفارشی کار میکنه. فساد بیداد میکند
ذولفقاری
تا حالا تو کشور داماد ها جولان میدادند تو پدکس برادر داماد ها!
ناجی
ای کاش منم برادر داماد معاون رئیس جمهور بودم!
چقدر بیدداز این جریان شرکت ها اسیب ببینند
پاکسازی شرکت نفت
فساد شرکت نفت و صندوق بازنشستگی نفت ، اقتصاد و زندگی مردم را به بازی گرفته است .

مرگ بر شانسورچی !