کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدیر جایگاه سوخت در سلماس جریمه شد

4 دی 1402 ساعت 14:49

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی گفت: ماموران شرکت نفت ناحیه ارومیه تخلف را در بازرسی از یک جایگاه سوخت کشف و گزارش آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کرده بودند.


به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی گفت: مدیر یکی از جایگاههای سوخت در سلماس به علت فروش غیرمجاز بنزین به پرداخت سه میلیارد و ۶۸۸ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
حسین نجف زاده افزود: پرونده یکی از جایگاههای سوخت برای فروش غیرمجاز سه هزار و ۷۳۳ لیتر بنزین به ارزش یک میلیارد و ۸۴۴ میلیون ریال در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان سلماس رسیدگی شد.
وی اضافه کرد: شعبه رسیدگی کننده با بررسی پرونده و ارائه نکردن اسناد و دلایل قانونی، تخلف انتسابی را محرز اعلام و متهم را به پرداخت سه میلیارد و ۶۸۸ میلیون ریال جریمه نقدی معادل ۲ برابر میزان تخلف محکوم کرد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی ادامه داد: ماموران شرکت نفت ناحیه ارومیه تخلف را در بازرسی از یک جایگاه سوخت کشف و گزارش آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کرده بودند.
نجف زاده از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی وصنفی، قاچاق کالا و ارز، بهداشت، دارو و درمان موضوع را ازطریق سامانه اینترنتی www.tazirat۱۳۵.ir یا تلفن ۱۳۵ به تعزیرات حکومتی استان گزارش کنند.
منبع:ایرنا 


کد مطلب: 161824

آدرس مطلب :
https://www.naftema.com/news/161824/مدیر-جایگاه-سوخت-سلماس-جریمه

نفت ما
  https://www.naftema.com