۰
۱
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۹
کد مطلب : ۱۶۱۸۲۴

مدیر جایگاه سوخت در سلماس جریمه شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی گفت: ماموران شرکت نفت ناحیه ارومیه تخلف را در بازرسی از یک جایگاه سوخت کشف و گزارش آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کرده بودند.
مدیر جایگاه سوخت در سلماس جریمه شد
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی گفت: مدیر یکی از جایگاههای سوخت در سلماس به علت فروش غیرمجاز بنزین به پرداخت سه میلیارد و ۶۸۸ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
حسین نجف زاده افزود: پرونده یکی از جایگاههای سوخت برای فروش غیرمجاز سه هزار و ۷۳۳ لیتر بنزین به ارزش یک میلیارد و ۸۴۴ میلیون ریال در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان سلماس رسیدگی شد.
وی اضافه کرد: شعبه رسیدگی کننده با بررسی پرونده و ارائه نکردن اسناد و دلایل قانونی، تخلف انتسابی را محرز اعلام و متهم را به پرداخت سه میلیارد و ۶۸۸ میلیون ریال جریمه نقدی معادل ۲ برابر میزان تخلف محکوم کرد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی ادامه داد: ماموران شرکت نفت ناحیه ارومیه تخلف را در بازرسی از یک جایگاه سوخت کشف و گزارش آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کرده بودند.
نجف زاده از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی وصنفی، قاچاق کالا و ارز، بهداشت، دارو و درمان موضوع را ازطریق سامانه اینترنتی www.tazirat۱۳۵.ir یا تلفن ۱۳۵ به تعزیرات حکومتی استان گزارش کنند.
منبع:ایرنا 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


انرژی مجانی = قاچاق سوخت
انرژی مجانی = بدمصرفی !
انرژی مجانی = بی خیالی !!!
=============

انرژی مجانی = کسری بودجه دولت
انرژی مجانی = تورم
انرژی مجانی = تخریب اقتصاد
انرژی مجانی = توقف توسعه
انرژی مجانی = قاچاق سوخت
انرژی مجانی = حقوق پایین
انرژی مجانی = افزایش مهاجرت
انرژی مجانی = خود کشی جمعی

...........
مردم خجسته دل !!
اکثریت مردم نمیدانند این سوخت مجانی ، ریشه تورم و بسیاری مشکلات دیگر است .
دولت و مجلس نیز واقعا نمیدانند چه کنند .

چاره فقط یک چیز است :
افزایش درک مردم از فاجعه سوخت مجانی !!