کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

استانداری خوزستان:

برخورد قضایی با عوامل ناامنی در ساخت پتروپالایشگاه ابوالفارس

27 تير 1400 ساعت 11:38

به دنبال حملات مسلحانه و تیراندازی به کارگاه عملیاتی و تجهیزات پروژه پتروپالایشگاه ابوالفارس که خبر آن در رسانه های محلی و سراسری منتشر شد، خبرنگار نفت ما با برخی از مقامات سیاسی و امنیتی استان خوزستان و شهرستان رامهرمز، در مورد کم و کیف این خبر و اقدامات انجام شده توسط این مراجع گفت و گو کرده است.


استاندار خوزستان: دستور شورای تامین استان مبنی بر عدم تکرار حمله مسلحانه در پتروپالایشگاه ابوالفارس

« قاسم سلیمانی دشتکی»، استاندار خوزستان در گفت و گو با خبرنگار آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "، فقط به این جمله بسنده کرد که دستور جدی مساعد در شورای تامین استان جهت جلوگیری از عدم تکرار این حوادث در پتروپالایشگاه ابوالفارس صادر شده و تاکنون اقدامات مفیدی هم انجام شده است.

معاون اقتصادی استانداری خوزستان: ضرورت برخورد قضایی با عوامل مخل امنیت سرمایه گذار پتروپالایشگاه ابوالفارس
»سید نوراله حسن زاده» معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان اعلام کرد؛ مباحثی از این دست در حوزه فرمانداری و معاونت امنیتی استانداری قرار دارد. این حادثه در جلسه شورای تامین استانداری مطرح شده است و آقای سلیمانی استاندار تذکر داده با توجه به اشتغالزا بودن پروژه، با عوامل آن برخورد شود. در مصوبه شورای تامین استان مصوب شده است که با هرگونه ناامنی برخورد شدید صورت بگیرد و شورای تامین شهرستان هم تکلیف دارد که عوامل ایجاد ناامنی برای سرمایه گذار را شناسایی کند و تحویل مراجع قضایی دهد. 

فرماندار رامهرمز: شورای تامین پیگیر شناسایی افراد مظنون در حادثه است
«هرمز بهاروند» فرماندار رامهرمز اعلام کرد که هیچ گونه مشکل ناامنی نداشته ایم و موضوع خاصی نبوده و نباید رسانه ای می شد. بحث فقط اختلاف صنفی کارگر و کارفرما است. در این رابطه، شورای تامین شهرستان تشکیل شده و پیگیر شناسایی افراد مظنون در این حادثه است.

فرمانده انتظامی رامهرمز: در مورد حادثه تیراندازی پتروپالایشگاه ابوالفارس اغراق شده است
سرهنگ «نجم الدین سهرابی» فرماندهی انتظامی شهرستان رامهرمز گفت: حادثه تیراندازی به این بزرگی که رسانه ای شده نبوده و اغراق شده است شما می گویید شش بار تیراندازی بوده من می گویم ممکن است دو یا چهار بوده باشد. حفظ امنیت سرمایه گذار وظیفه همه دستگاههاست. فرمانده نیروی انتظامی رامهرمز وعده داد پس از نیم ساعت تماس تلفنی مجدد گزارش کاملی از حادثه و اقدامات انجام شده، ارائه کند که به تماسهای متعدد خبرنگار نفت ما ، پاسخ نداد.
 


کد مطلب: 137245

آدرس مطلب :
https://www.naftema.com/report/137245/برخورد-قضایی-عوامل-ناامنی-ساخت-پتروپالایشگاه-ابوالفارس

نفت ما
  https://www.naftema.com