۷
۷
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۸
کد مطلب : ۱۳۷۲۴۵
استانداری خوزستان:

برخورد قضایی با عوامل ناامنی در ساخت پتروپالایشگاه ابوالفارس

به دنبال حملات مسلحانه و تیراندازی به کارگاه عملیاتی و تجهیزات پروژه پتروپالایشگاه ابوالفارس که خبر آن در رسانه های محلی و سراسری منتشر شد، خبرنگار نفت ما با برخی از مقامات سیاسی و امنیتی استان خوزستان و شهرستان رامهرمز، در مورد کم و کیف این خبر و اقدامات انجام شده توسط این مراجع گفت و گو کرده است.
برخورد قضایی با عوامل ناامنی در ساخت پتروپالایشگاه ابوالفارس
استاندار خوزستان: دستور شورای تامین استان مبنی بر عدم تکرار حمله مسلحانه در پتروپالایشگاه ابوالفارس

« قاسم سلیمانی دشتکی»، استاندار خوزستان در گفت و گو با خبرنگار آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "، فقط به این جمله بسنده کرد که دستور جدی مساعد در شورای تامین استان جهت جلوگیری از عدم تکرار این حوادث در پتروپالایشگاه ابوالفارس صادر شده و تاکنون اقدامات مفیدی هم انجام شده است.

معاون اقتصادی استانداری خوزستان: ضرورت برخورد قضایی با عوامل مخل امنیت سرمایه گذار پتروپالایشگاه ابوالفارس
»سید نوراله حسن زاده» معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان اعلام کرد؛ مباحثی از این دست در حوزه فرمانداری و معاونت امنیتی استانداری قرار دارد. این حادثه در جلسه شورای تامین استانداری مطرح شده است و آقای سلیمانی استاندار تذکر داده با توجه به اشتغالزا بودن پروژه، با عوامل آن برخورد شود. در مصوبه شورای تامین استان مصوب شده است که با هرگونه ناامنی برخورد شدید صورت بگیرد و شورای تامین شهرستان هم تکلیف دارد که عوامل ایجاد ناامنی برای سرمایه گذار را شناسایی کند و تحویل مراجع قضایی دهد. 

فرماندار رامهرمز: شورای تامین پیگیر شناسایی افراد مظنون در حادثه است
«هرمز بهاروند» فرماندار رامهرمز اعلام کرد که هیچ گونه مشکل ناامنی نداشته ایم و موضوع خاصی نبوده و نباید رسانه ای می شد. بحث فقط اختلاف صنفی کارگر و کارفرما است. در این رابطه، شورای تامین شهرستان تشکیل شده و پیگیر شناسایی افراد مظنون در این حادثه است.

فرمانده انتظامی رامهرمز: در مورد حادثه تیراندازی پتروپالایشگاه ابوالفارس اغراق شده است
سرهنگ «نجم الدین سهرابی» فرماندهی انتظامی شهرستان رامهرمز گفت: حادثه تیراندازی به این بزرگی که رسانه ای شده نبوده و اغراق شده است شما می گویید شش بار تیراندازی بوده من می گویم ممکن است دو یا چهار بوده باشد. حفظ امنیت سرمایه گذار وظیفه همه دستگاههاست. فرمانده نیروی انتظامی رامهرمز وعده داد پس از نیم ساعت تماس تلفنی مجدد گزارش کاملی از حادثه و اقدامات انجام شده، ارائه کند که به تماسهای متعدد خبرنگار نفت ما ، پاسخ نداد.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


علی
جای تاسف داره
معلوم است که جوابی ندارند به شما بدهند و از اظهارات فرماندار پیدا هست که دنبال ماست مالی هستند! و رد گم کردن. من جای پای مافیای نفت را در این قضیه و موارد مشابه میبینم!مسئله را گنده کرده اند!؟ "5 بار نبست، 2 یا 4 بار!" یک بارش هم زیاد است!"مسئله اختلاف کارگر و کارفرما است!".استاندار جدی میگیرد، فرماندار خیر! استاندار/شورای تامین استان و شهرستان رامهرمز بایستی با این فرماندار(بر اساس اظهارات خودش)برخورد قانونی کند: عزل از فرمانداری و ریاست شورای تامین استان. از این که واضح تر نمیشود! گوشت نباید در دست گربه باشد.
مخاطب
جالبه که سرمایه گذار اومده سرمایه اش را هم گذاشته اما مردم منطقه به دلیل فقر فرهنگی همچین بلایی سرش میارن
بعد میگیم چرا منطقه محروم هستش و رشد نکرده و سرمایه گذاری نشده
خوب خودتون نمیخواهید با فرهنگ و متمدن باشید
خیر قربان. مردم ایران و این منطقه با فرهنگ و فهیمند.این مردم نیستند که یورش مسلحانه میکنند. اسلحه دست مردم عادی است؟این فرمایش جنابعلی علاوه بر توهین، ظلم به مردم رامهرمز است. مافیا همیشه بنام مردم و زاگرس نشین هاعمل کرده است و سهم خواهی کرده است..دست مافیای نفت در کار است در دفاع از منافع کثیف خود. استقرار آقای رئیسی به این نفوذ و اژدهای هفت سر فساد که اخیراً رفتار منافقانه اش هم برملا شده است! خاتمه خواهد داد. گوشان ناشنوا به تذکرات مکرر مقام معظم رهبری در رابطه با نفوذ و اژدهای هفت سر فساد، در حال بساط جمع کردن است و دولت شایسته سالار و فساد ستیز رئیسی، به استقرارش چیزی نمانده.
خوزستان شهر من
جالبه فرماندار گفته چیز خاصی نبوده....
باید از فرماندار میپرسیدین که از نظر شما دیگه چی باید بشه که اتفاق خاصی به حساب بیاد
واقعا خجالت نمیکشه همچین جوابی داده
باید حتما کسی بمیره آیااااا.....
درست میفرمایید! حرف فرماندار درست مغایر فرمایش استاندار و رئیس شورای تامین استان است! مسئله را کرده اختلاف کاگر و کارفرما منتهی کارگران از لالی به حمایت از کارگران اعتصابی بر خواسته اند که اصلاً ربطی به کارگران این پروژه ندارد! خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل!
امیر
...... استاندار و فرماندار و نماینده مجلس و سرمایه گذار
اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی