۲
۱۱
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۷
کد مطلب : ۱۶۱۷۴۲

محمدرضا زهیری مدیرعامل پتروپالایش کنگان می شود!

شنیده شده محمدرضا زهیری، مدیرعامل سابق تاسیسات دریایی که در زمان مدیرعاملی وی طی حادثه ای نزدیک بود کشتی گران قیمت و استراتژیک اوشنیک غرق شود خود را برای مدیرعاملی پتروپالایش کنگان آماده می کند!
 نفت ما در شبکه ایکس نوشت: شنیده شده محمدرضا زهیری، مدیرعامل سابق تاسیسات دریایی که در زمان مدیرعاملی وی طی حادثه ای نزدیک بود کشتی گران قیمت و استراتژیک اوشنیک غرق شود خود را برای مدیرعاملی پتروپالایش کنگان آماده می کند! در ضمن هرچه جستجو کردیم سابقه ای از حضور وی در صنعت پتروشیمی پیدا نکردیم.





 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


انتصاب چنین فردی با سابقه مدیریت بسیار ضعیف در شرکت تاسیسات دریایی در سمت یاد شده، در حقیقت خیانت است به سرمایه پرسنل و بازنشستگان وزارت نفت
مهدي
حالا نه اینکه ب....ز...... سابقه درخشان داشت....سال89،کشته شدن 5 نفر،سال 90 مخزن آمونیاک،سال93 کمپرسور......همه همینند
حميد
بهتره يك نظر سنجي از شركت تاسسيات دريايي راجب به عملكرد ايشان بشود تا متوجه عمق فاجعه شد , از طرفي مگر تجربه و سابقه كار پتروشيمي مهم نيست ؟؟؟ خوب اگه مهم نيست هر فردي را مي شود پيشنهاد داد.
امير
جهت شناخت زهيري به لينك زير مراجعه كنيد حتما


https://www.naftema.com/gallery/161327/1/%D8%B4%DB%8C%D9%88%D8%A7-%D9%85%D8%AF%DB%8C%D8%B1%D8%B9%D8%A7%D9%85%D9%84-%D8%AA%D8%A7%D8%B3%DB%8C%D8%B3%D8%A7%D8%AA-%D8%AF%D8%B1%DB%8C%D8%A7%DB%8C%DB%8C
ش.ک
تسلیت به کارکنان محترم پترو پالایش کنگان.خدا خدا کنید نیاد.زیرآبش رو بزنید.بیچاره می‌شید.خدا بهتون رحم کنه
کارشناس صنعت پتروشیمی
مدیر عامل فعلی پتروپالایش کنگان یکی از شایسته ترین و توانمندترین مدیران صنعت پتروشیمی است باعث تاسف خواهد بود اگر چنین انتصابی انجام شود.
مدیر عامل پتروپالایش کنگان از باند باز ترین مدیران کشور است. بهتر است از کارمندان این مجموعه استعلام گرفته شود که چه ظلم های به این مجموعه میکند
ایشان بخاطر عملکردش در شرکت تاسیسات دریایی ایران محاکه شود نه آنکه پست جدید بگیرد
کارمندان پترو پالایش کنگان فرار کنید و قید زندگی عادی را باید بزنید.
ز...... به همراه مدیران خائن در دوره خود باید محاکمه شوند، ناکارآمد تمرین و نالایقترین مدیران دوران تاسیسات دریایی.
کاربر
غرق شدن یا آتش گرفتن کشتی چه ربطی به مدیرعامل دارد؟کشتی ناخدا و ده ها پرسنل داره و مسئولیت هر اتفاقی با آنها است.چرا کسی از بدهی های انباشته شده از قبل چیزی نمیگه که شرکت را در آستانه فروپاشی کشاند؟!با این حال ،انتصاب م…… و رفتار ایشان در فراری دادن کارکنان نقش اساسی داشت.