۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۸
کد مطلب : ۱۱۶۳۸۲
امام جمعه آبادان:

اقدامات پالایشگاه ایرانول آبادان قابل تقدیر است

امام جمعه آبادان از اقدامات انجام شده در خصوص بازسازی مجمتع صنعتی بریم و میزان تولید و عرضه محصولات شرکت در منطقه تقدير وتشكر و بر ادامه این روند تاکید کرد.
بازديد  امام جمعه آبادان از پالایشگاه روغن سازی ایرانول آبادان
بازديد امام جمعه آبادان از پالایشگاه روغن سازی ایرانول آبادان
 
 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ،  حجت الاسلام والمسلمین نظرعلی ابراهیمی پورامام جمعه شهرستان آبادان و مهندس حمیدپور شهردار آبادان صبح دوشنبه ١٤ مرداد از پالایشگاه روغن سازی ایرانول آبادان بازديد و از اقدامات انجام شده دراین پالایشگاه طی سالهای اخیر تشکر کردند.

 در این دیدار حجت الاسلام ابراهيمي پور امام جمعه آبادان از اقدامات انجام شده در خصوص بازسازی مجمتع صنعتی بریم و میزان تولید و عرضه محصولات شرکت در منطقه تقدير وتشكر و بر ادامه این روند تاکید کرد.

وی همچنین گفت: بازسازی‌های انجام شده از جمله توسعه و نوسازی بریم و تولید روغن موتور الوند در این مجموعه پس از حدود 36 سال، راه اندازی کولینگ تاور (برج خنک کننده) آبادان و استقلال برق پالایشگاه آبادان که این پروژه‌ها در بهبود وضعیت آن موثر بوده و همچنین تعمیرات اساسی پالایشگاه روغن سازی آبادان پس از 20 سال در سال رونق تولید با هدف افزایش تولید، بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است. 

در ادامه این جلسه دكترهاشمي مدير پالايشگاه روغن سازي ايرانول آبادان ضمن خيرمقدم به آنان گزارشي از مجموعه فعاليت هاي اين پالايشگاه و همچنين اقدامات صورت گرفته در خصوص بازسازي بريم وتوليد محصول دراين مجتمع ارائه داد.

 هاشمي همچنين در خصوص انجام اورهال پالایشگاه روغن سازی آبادان و استفاده از ظرفیت ها و نیروی انسانی بومی منطقه كه بعداز ٢٠ سال دراين پالايشگاه صورت گرفت،  توضيحاتي به مهمانان بیان کرد و گفت: با اجرای بیش از 300 پروژه طی 5 سال اخیر در پالایشگاه آبادان و اورهال انجام شده، پالایشگاه آبادان نوسازی شده است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی