۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۸
کد مطلب : ۱۱۷۶۲۸

توقیف 2 دستگاه تریلی نفت قاچاق در اهواز

سردار عباس زاده گفت: برابر نظر کارشناسان ارزش ریالی محموله های کشف شده 4 میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد شده است.
توقیف 2 دستگاه تریلی نفت قاچاق در اهواز
   به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ،  فرمانده انتظامی استان خوزستان از کشف 90 هزار لیتر نفت خام قاچاق در شهرستان اهواز خبر داد.

سردار حیدر عباس زاده اظهار داشت: ماموران انتظامی کلانتری 20 اهواز با کار اطلاعاتی، از تردد 2 دستگاه تریلی حمل سوخت که درحال تردد از محور آزادراه خلیج فارس بودند مطلع و شناسایی که پس از هماهنگی قضایی در معیت عوامل حراست شرکت نفت  آنها را جهت بررسی متوقف کردند.

این مقام ارشد انتظامی افزود: ماموران انتظامی در بازرسی از این 2 تانکر 90 هزار لیتر نفت خام قاچاق فاقد مدارک قانونی کشف و خودروهای مذکور نیز توقیف و به نمایندگان شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی تحویل داده شدند.

سردار عباس زاده تصریح کرد: برابر نظر کارشناسان ارزش ریالی محموله های کشف شده 4 میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی استان خوزستان با بیان اینکه در این رابطه 2 قاچاقچی دستگیر و برای اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند، خاطرنشان کرد: پلیس در برخورد با کالای قاچاق با جدیت عمل می کند و از شهروندان نیز انتظار داریم هرگونه فعالیت غیرمجاز از جمله قاچاق کالا را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی