۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۷
کد مطلب : ۱۱۹۴۴۲

پیام تبریک مدیرعامل شستا خطاب به هلدینگ تاپیکو 

 مدیرعامل هلدینگ نفت،گاز و پتروشیمی شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی، انتخاب شایسته مدیرعامل تاپیکو به عنوان یکی از ۷ مدیر نمونه صنعت پتروشیمی کشور را موجبات خوشحالی و مسرت خاطر خانواده بزرگ شستا دانشت.
 محمد رضوانی‌فر
 محمد رضوانی‌فر
 مدیرعامل و اعضای محترم هیات مدیره محترم هلدینگ نفت،گاز و پتروشیمی شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی، انتخاب شایسته مدیرعامل تاپیکو به عنوان یکی از ۷ مدیر نمونه صنعت پتروشیمی کشور موجبات خوشحالی و مسرت خاطر خانواده بزرگ شستا شده است. 

 اینجانب این موفقیت را به حضرت‌عالی و سایر همکاران عزیز در شرکت سرمایه‌گذاری نفت، گاز‌ و پتروشیمی از مجموعه های بزرگ و فاخر شستا تبریک عرض نموده و از خداوند منان طول‌عمر با عزت همراه  با توفیق کسب موفقیت‌های بزرگ‌‌تر را مسالت می‌نمایم.

 امروز به گواه آمارهای رسمی بخش مهمی از درآمدهای ارزی کشور از محل فروش محصولات پتروشیمی و مجاهدت‌های کارکنان خانواده صنعت پتروشیمی کشور به‌دست می‌آید، در این میان، تاپیکو در طول چند ماه اخیر و با توجه به شرایط خاص کشور توانست به بیش از  ۱۰۰درصد تعهدات ارزی خود عمل نماید. 

 انتظار این است که با استمرار رویه موجود  این شرکت در مسیر رشد، تعالی و خدمت هرچه بیشتر به سهام‌داران و به ویژه بیمه شد‌گان تامین اجتماعی که سرمایه‌های اصلی شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی هستند، حرکت نماید.


 محمد رضوانی‌فر
مدیرعامل شستا
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی