۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۳
کد مطلب : ۱۱۹۵۵۳

مراسم یادبود شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در پتروشیمی جم

در پی شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی و به منظور پاسداشت یاد و خاطره این شهید قهرمان، مراسم یادبودی روز یکشنبه، 15 دیماه در محل شبستان سایت صنعتی پتروشیمی جم برگزار شد.
مراسم یادبود شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در پتروشیمی جم
   به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ،   مراسم یادبود شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی روز یکشنبه، 15 دیماه با حضور مدیر عامل ،فرمانده حوزه بسیج شهدای پتروشیمی، مدیران ارشد، روساء و پرسنل این شرکت در محل شبستان سایت صنعتی برگزار شد.

محمد رضا سعیدی در سخنرانی آغازین مراسم ضمن تجلیل از مقام والای شهید قاسم سلیمانی گفت: اینکه اکنون ما در سراسر میهن عزیزمان گرد هم آمده و به سوگ نشسته ایم تنها به سبب شهادت یک شخصیت نیست. بلکه برای پاسداشت یک جریان و یک افق است که مصداق آن شهید حاج قاسم سلیمانی است.

سعیدی همچنین در سخنان خود به ویژگی های شهید سپهبد قاسم سلیمانی اشاره کرد و از ایشان به عنوان رهبری بزرگ در جهان کنونی یاد کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: ترور حاج قاسم سلیمانی بخشی از نقشه شوم دشمنان قسم خورده ایران عزیز است که در نظر دارند این کشور را به گرداب بیاندازند و ما که در بخش تولید هستیم می بایست همچون تمامی ارکان نظام با همت و تلاش راه را بر آنها ببندیم و این میسر نمی شود مگر با کوشش در راه تولید.

در ادامه مراسم، روحانی مجتمع و مداح اهل بیت به ایراد سخن و مداحی پرداختند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی