۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۲
کد مطلب : ۱۲۰۳۹۶

١٩١٧ نازل بنزین مشکل فنی و کم فروشی داشتند

رئیس سازمان ملی استاندارد گفت: براساس بازرسی‌های صورت گرفته از اول فروردین تا ۲۶ بهمن ماه ۱۹۱۷ نازل دارای مشکل فنی اعم از کم‌فروشی یا دستکاری سیستم بوده است که این تعداد از بازرسی ۸۰ هزار و ۸۱۳ نازل در سراسر کشور استخراج شده است.
١٩١٧ نازل بنزین مشکل فنی و کم فروشی داشتند
   به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ، نیره فیروزبخت با اشاره به افزایش قیمت بنزین و اهمیت بازرسی از مراکز عرضه این ماده سوختی گفت: معتقدم بازرسی‌های صورت گرفته از اول فروردین تا 26 بهمن ماه 1917 نازل دارای مشکل فنی اعم از کم‌فروشی یا دستکاری سیستم بوده است که این تعداد از بازرسی 80 هزار و 813 نازل در سراسر کشور استخراج شده است.

وی ادامه داد: مشکلات این نازل‌ها در آن حد نبوده که باعث توقف فعالیت مرکز عرضه‌کننده شود و با همکاری وزارت نفت اگر اصلاحات موردنظر صورت بگیرد این نازل‌ها به مدار باز خواهند گشت.

فیروزبخت در خصوص بازرسی از وسایل بازی گفت: از اول فروردین تا بهمن ماه 12 هزار و 800 دستگاه توسط 20 شرکت بازرسی همکار مورد بازرسی قرار گرفته است. ما 1800 مرکز فعال تفریحی در سراسر کشور داریم و 20 استاندارد جدید در این حوزه تعریف کردیم. با توجه به اقدامات انجام شده می‌توان گفت در این حوزه مشکلی نداریم.

 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی