۱
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۵
کد مطلب : ۱۲۰۴۵۹
با همکاری پتروشیمی کارون و شرکت همگام صنعت؛

ایران در تولید پمپ های سانتریفیوژ ضد خوردگی به خودکفایی رسید

تکنولوژی ساخت پمپهای سانتریفیوژ ضد اسید که پیشتر در انحصار کشورهای آمریکا، آلمان بود توسط متخصصان توانمند شرکت همگام صنعت در داخل کشور تولید و بومی سازی شد.
ایران در تولید پمپ های سانتریفیوژ ضد خوردگی به خودکفایی رسید
   به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ، دستیابی به فناوری ساخت این پمپ ها به جهت استفاده از الیاژهای مقاوم در برابر خوردگی مواد اسیدی دستاوردی بزرگ محسوب شده که سبب بی نیازی از واردات این تجهیزات از خارج از کشور میگردد. 

علی داودی مدیرعامل شرکت همگام صنعت در حاشیه نمایشگاه حمایت از ساخت داخل در جزیره کیش در گفت و گو با خبرنگار "نفت ما" با بیان مطلب فوق افزود: خوشبختانه متخصصان این شرکت موفق به ساخت آلیاژهای مقاوم به اسید شدند که این امر سبب گردیده امکان ساخت انواع پمپ های اسید در این شرکت فراهم گردد.لازم به ذکر است در حال حاضر قرارداد ساخت پمپهای اسید که پیشتر از شرکتهای ALLWEILER و KSB تامین می گردید با شرکت پتروشیمی کارون منعقد گردیده است.

وی در ادامه از حمایت های شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس و خصوصا مدیریت شرکت پتروشیمی کارون در خصوص حمایت از سازندگان توانمند داخلی و محصولات با کیفیت تولید داخل تشکر کرد و ابراز امیدواری کرد با رویکرد فعلی امکان توسعه دانش فنی و فناوری ساخت تجهیزات مورد استفاده در صنایع پتروشیمی بیش از پیش فراهم گردد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی