۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۲
کد مطلب : ۱۲۰۷۹۶

 اقدامات پيشگيرانه پتروشيمي خراسان در مبارزه با كرونا

شرکت پتروشيمي خراسان از شرکتهای تابعه هلدینگ نفت و گاز و پتروشیمی شستا (تاپیکو) با ضرورت يافتن مبارزه با شيوع بيماري كرونا طي چندين جلسه كميته بحران اقدامات خاصي را تصويب و به اجرا رساند.
 اقدامات پيشگيرانه پتروشيمي خراسان در مبارزه با كرونا
   به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ،   بر اساس ابلاغيه شركت ملي صنايع پتروشيمي در رابطه با كنترل شيوع اين بيماري و بخش نامه استانداري مبني بر تغيير ساعت كاري در پتروشيمي خراسان ساعات كاري از ساعت 7 الي 13 مخصوص كاركنان روزكار اعمال شد.

حسین شفيعي مدیرعامل این شرکت پتروشیمی، در تشریح اقدامات صورت گرفته، بر رعايت مقررات بهداشت فردي و عمومي، كاهش تجمعات و پيشگيري‌هاي لازم  جهت عدم پذيرش و دعوت مهمان، محدود كردن تمامي ماموريت‌هاي غير ضروري تاكيد كرد و گفت: جلسات غير مهم را حذف كرديم و درصورت تشكيل جلسات درخواست کرده‌ایم که فاصله بين نفرات تنظيم و تعداد نفرات در حداقل ممكن باشد.

وی افزود: حذف سيستم كنترل ورود و خروج (اثر انگشت) و جايگزين نمودن كارت‌هاي ساعت زني، جلوگيري از تجمع کارکنان در مرکز ورزشي و نمازجماعت، آموزش و آگاه سازي كاركنان با تهيه ونصب اطلاعيه‌هاي بهداشتي، تعطيلي رستوران براي كاركنان روزكار، توجيه و آموزش كاركنان رستوران و آبدارخانه‌ها جهت سرويس دهي به كاركنان نوبتكار، تشديد نظارت برنحوه صحيح وبهداشتي توزيع غذاي پرسنل نوبت كار ونیز تعطيلي مجموعه فرهنگي رفاهي كاركنان (استخر و رستوران) از ديگر اقدامات مصوب كميته بحران شركت بوده است.

شفیعی ادامه داد: همچنین تهيه محلول ضد عفوني و آموزش نحوه تهيه محلول از وايتكس، تشديد نظارت بر اقدامات ضد عفوني اتوبوس‌ها، ضدعفوني كردن كامل كليه لوازم مصرفي مشترك كاركنان، در اختيار قرار دادن ماسك هاي تنفسي در قسمت بهداري جهت توزيع بين افراد داراي علائم سرماخوردگي و همچنين تحويل ماسك به كاركنان خدمات اعم رستوران – آبدارچي ها و رانندگان نیز بصورت روزانه در این شرکت پتروشیمی به انجام میرسد.

 وي به ضرورت كاهش تجمعات غير ضروري و حضور دائم در سايت جهت ادامه توليد اشاره کرد و گفت: در جلسه کمیته مدیریت بحران شرکت مصوب شد، تعدادي از كاركنان كه مشكلات پزشكي دارند با توجه به نوع كارشان دور كاري نمايند.

شفيعي گفت: مقرر كرديم افرادي كه مشكوك به ابتلا به كرونا هستند ازطريق بهداري مجتمع به بيمارستان‌هاي اعلام شده در استان معرفي شوند و شناسايي افرادي كه داراي بيماري‌هاي زمينه‌اي همچون بيماريهاي قلبي و ريوي، نقص سيستم ايمني يا عفونت هاي مزمن و ديابت هستند به سرعت انجام گيرد و به طور مستمر سلامتي آنان مورد پايش كاركنان و پزشك بهداري مجتمع قرار گيرد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی