۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۱
کد مطلب : ۱۲۲۵۴۹

ابلاغیه بیمه تکمیلی مشاغل پیمانکاری نفت

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در ابلاغیه ای در خصوص تامین پوشش بیمه تكمیلی برای كاركنان پیمانكاری، تهیه لیست قراردادها و كاركنان پیمانكاری را به مدیران ستادی و مدیران عامل شركت های تابعه سپرد.
ابلاغیه بیمه تکمیلی مشاغل پیمانکاری نفت
   به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ،  براساس ابلاغیه نهم اردیبهشت ماه مسعود کرباسیان پوشش بیمه تكمیلی درمان مشاغل پیمانكاری پیمان های مستمر غیر پروژه ای، عینا با تعهدات و شرایط یكسان با پوشش بیمه ای كاركنان قرارداد مدت موقت خواهد بود.

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در این ابلاغیه كارفرما را موظف به تامین ۸۰ درصد هزینه بیمه تكمیلی كاركنان پیمانكار كرده است و تنها ۲۰ درصد از هزینه های این پوشش بیمه ای توسط فرد شاغل پرداخت خواهد شد.

مدیران ستادی و مدیران عامل شركت های تابعه موظف شده اند تا پس از تهیه لیست قراردادها و كاركنان پیمانكاری مشمول این قانون و گرفتن تاییدیه آن از مدیریت توسعه منابع انسانی شركت ملی نفت ایران، ابلاغیه فوق الذكر را به پیمانكاران ابلاغ کنند تا در زمینه عقد قرارداد بیمه تكمیلی برای كاركنان طرف قرارداد خود خود اقدام لازم را به عمل آورند.

بر اساس این گزارش، ضوابط جدید حقوق و دستمزد و بیمه تکمیلی کارکنان پیمانکاری نفت در سال گذشته با حمایت وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در دستور کار قرار گرفت و در تاریخ ۱۴ اسفند ۹۸ از سوی وزیر نفت ابلاغ شد.
 


 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی