۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۷ مهر ۱۳۹۹ - ۰۷:۳۵
کد مطلب : ۱۲۸۲۰۷

پیام مدیرعامل پتروشیمی اروند برای روز آتش نشان

  مهندس نشان زاده مقدم، مدیرعامل پتروشیمی اروند پیام تبریکی را به مناسبت روز آتش نشانی و ایمنی صادر کرد.
  مهندس نشان زاده مقدم
  مهندس نشان زاده مقدم
متن این پیام به شرح زیر است:

       «بسم الله الرحمن الرحیم»

قَالَ رَسُولُ اَللَّهِ صَلَّى اَللَّهُ عَلَيْهِ وَ آلِهِ : مَنْ رَدَّ عَنْ قَوْمٍ مِنَ اَلْمُسْلِمِينَ عَادِيَةَ مَاءٍ أَوْ نَارٍ وَجَبَتْ لَهُ اَلْجَنَّةُ .
رسول خدا صلّى اللّٰه عليه و آله فرمود:هر كس مسلمانان را از سيلى يا آتشى نجات دهد بهشت جايگاه اوست.


ایثار، واژه‌ای است فراگیر و جهان‌شمول، معنای مقدسی که در فرهنگ ها و در میان اقوام و ملل مختلف به شکل های گوناگونی تعریف می‌شود. اما همگان در یک نقطه اشتراک نظر دارند؛ این که ایثار در راه خدمت به خلق، بالاترین درجه‌ی ایمان به راهی است که انتخاب می کنیم. به ویژه آن هنگام که یک انسان، جان خود را در کف دست می گیرد و به پیشواز خدمت به همنوع می‌رود.


  ھفتم مھر ماه روز آتش نشانی و ایمنی* یادآور زحمات بسیار سنگین و خدمات سخت و نفسگیر آنانی است که در راه نجات جان انسان ھا از خود گذشتگی می کنند و این کار جز عبادت و جھاد در راه خدا نیست و اجری بی انتھا در انتظار آنان است.

اینجانب نیز وظیفه‌ی خود میدانم در این روز فرخنده، مراتب سپاس و قدردانی خود را نثار این عزیزان کنم و این روز که به نام و یاد آتشنشانان عزیز است را به یکایک همکاران ایمنی و آتش‌نشانی عزیزم در شرکت پتروشیمی اروند، تمامی جان برکفان آتش‌نشان و جامعه ایمنی قهرمان کشورم تبریک و تهنیت عرض بنمایم. 


   حسن نشان‌زاده مقدم/ نائب رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل پتروشیمی اروند 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی