۲
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۵
کد مطلب : ۱۳۹۴۲۲

پیام مدیرعامل فلات قاره برای سالگرد تاسیس شرکت

چهل‌ویکمین سالگرد تاسیس شرکت نفت فلات قاره ایران را به همه کارکنان غیور و دریادل این شرکت تبریک عرض می‌نمایم.
پیام مدیرعامل فلات قاره برای سالگرد تاسیس شرکت
همان گونه که می‌دانید فعالیت اکتشاف و بهره‌برداری نفت از آب‌های خلیج فارس قدمتی بیش از نیم قرن دارد ولی شرکت نفت فلات قاره ایران 41 سال پیش با خروج شرکت‌های چند ملیتی و در زمان جنگ تحمیلی در سخت‌ترین شرایط اقتصادی تاسیس و این موضوع باعث شد کارکنان این شرکت از همان ابتدا با ايثار و خودباوری بتوانند چرخ‌های صنعت نفت دریایی ایران را در طول این سال‌ها به گردش در بیاورند.
بررسی کارنامه این شرکت در بیش از 4 دهه گذشته نشان‌دهنده عزم راسخ، تلاش همه‌جانبه و جهاد مردان و زنانی است که با ازخودگذشتگی، اجازه قطع تولید و صادرات نفت از میادین نفتی ایران در خلیج فارس را نداده‌اند و بی‌تردید موفقیت و جایگاه این شرکت جز با جانفشانی این عزیزان به دست نیامده است.
بنابراین همه ما کارکنان شرکت نفت فلات قاره ایران وامدار میراث بزرگی از کارکنان جان برکف این شرکت در دهه‌های گذشته هستیم و ما نیز باید این امانت بزرگ را به بهترين وجه به نسل بعدی تحویل دهیم.
اینجانب فرا رسیدن چهل‌و‌یکمین سالگرد تاسیس شرکت نفت فلات قاره ایران که یکی از بزرگترین شرکت‌های فعال در صنعت نفت دریایی جهان است را به همه کارکنان این شرکت به‌ویژه همکاران شاغل در سکوهای بهره‌‌برداری و مناطق عملیاتی تبریک عرض نموده و امیدوارم با تلاش شما عزیزان آینده بسیار روشنی پیش روی این شرکت قرار داشته باشد.

علیرضا سلمان‌زاده/مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره ایران
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی