۵
۵
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۰
کد مطلب : ۱۵۷۸۳۸

سناریوی جدید برای انتصاب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل در پتروشیمی مروارید!

حداقل انتظاری که جامعه بازنشستگان فرهنگی کشور از وزارت آموزش و پرورش دارد انتصاب افرادی متخصص در شرکت های متعلق به خود است!
سناریو
سناریو
بعد از انتشار خبر نفت ما در خصوص انتصاب باقرنژاد بعنوان مدیرعامل پتروشیمی مروارید و عدم همراهی اعضای هیات مدیره این شرکت سناریوی انتصاب باقرنژاد با شکست مواجه شد اما این پایان ماجرا نبود چرا که خبرها از توافقی پشت پرده حکایت دارد که در آن قرار است باقرنژاد بعنوان رئیس هیات مدیره و فردی بعنوان دل روشن بعنوان مدیرعامل جدید مروارید منصوب شود!
این درحالیست که با تحرکات جوکار، مدیرعامل اسبق پتروشیمی مروارید و مدیرعامل پرحاشیه سابق پتروشیمی بوشهر در حال مهره چینی افراد نامبرده در این شرکت است.
اما در این بین با پرس و جو و تحقیق در خصوص رزومه افراد ذکر شده، موردی که بتوان به تخصصی بودن آنها اشاره کرد یافت نشد و به گفته فعالان این صنعت افراد یاد شده فاقد هرگونه سابقه در صنعت پتروشیمی هستند.
حداقل انتظاری که جامعه بازنشستگان فرهنگی کشور از وزارت آموزش و پرورش دارد انتصاب افرادی متخصص در شرکت های متعلق به خود است!
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


سلام ..بنظر میرسد که بگذارید صنعت پیشرفت کند و اینگونه خبرها اگر هم درست باشد ..روح و روان کارکنان را آزرده خاطر میکند . همیشه تغییرات هست و باید بهترینها انتخاب و منصوب شوند
چرا همه اعضای هیأت مدیره غیربومی هستند ... چرا مدیران بومی استان بوشهر در عسلویه جایی ندارند ؟
آدم منصف
سلام- در خصوص مهندس دل روشن باید عرض کنم که (فاقد هرگونه سابقه در صنعت پتروشیمی ) به فردی که 25 سال در این صنعت بوده و جزو دانشجویان برتر در دانشگاه بوده و علاوه بر تخصص فردی در زمینه بازرسی فنی مدتی رئیس بازرسی فنی و مدتی مدیر پروژه های توسعه ای بوشهر و نیز مدتی مدیر برنامه ریزی مدیر عامل بوده اند وصله نچسبی است ایشان فردی سالم و با سواد است . و دیدن گزارشاتی این چنین رغبت انسان را از مطالعه گزارشات دیگر این سایت از بین می برد.
دارابی فهیم
دل روشن حقیقتا یک متخصص آزاده است .
و محبوب همه
ب ح
جناب مهندس دل روشن از نظر فنی کاملا به مسایل پتروشیمی آشنا و به نوعی در این زمینه متخصص و صاحب نظر می باشد. از نظر مدیریتی هم لازم هست اشاره بکنم فردی بسیار مسولیت پذیر ،جدی ، با فکر ، پیگیر و منظم و معتقد به کار تیمی میباشد. از همه مهمتر انسانی خیر خواه ، صادق و بسیار درستکار می باشد.
از "" نفت ما "" انتظار میرفت بدون قصد و نیت خاصی به ارایه گزارش واقعی و درست می پرداخت. بنده به سهم خودم تا حدودی از اعتمادم به " نفت ما"" با این گزارش های غیر واقع کاسته شد. به نظر می رسد دوستانی در نفت ما دانسته ؟!!! و یا ندانسته !!! اخبار غیر واقع در خصوص جناب دل روشن ارایه داده اند.
اظلاعات و سوابق جناب دل روشن ، با پرسو جویی ساده قابل دسترس می بود.
در آخر اینکه پتروشیمی مروارید یک گزینه خوب و ایده ال برای مدیرعاملی را از دست داد.