۲
۳
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۴
کد مطلب : ۱۶۲۲۲۰
استاندار هرمزگان خبر داد:

پیشنهاد سرمایه‌گذاری ۴ میلیارد یورویی هلدینگ پتروپالایش اصفهان با اشتغال‌زایی ۴ هزار نفری درهرمزگان

استاندارهرمزگان از اعلام آمادگی هلدینگ پتروپالایش اصفهان برای سرمایه‌گذاری چهار میلیارد یورویی و اشتغال چهار هزار نفری به صورت مستقیم در این استان خبر داد.
استاندار هرمزگان
استاندار هرمزگان
به گزارش آژانس رویداد های مهم نفت و انرژی«نفت ما» مهدی دوستی در نشست با مدیرعامل و مدیران هلدینگ پتروپالایش اصفهان با اشاره به اعلام آمادگی این شرکت برای سرمایه‌گذاری در هرمزگان اظهارکرد: مجموعه دولت در استان هرمزگان به صورت تمام قد در کنار سرمایه‌گذاران است، از این رو تمامی مجوزها در قالب کیف سرمایه‌گذاری در سریع‌ترین زمان ممکن اعطا خواهد شد.

وی عنوان‌کرد: زمین برای آغاز پروژه به قید فوریت تخصیص داده می‌شود و برای احداث سازه‌های دریایی و اسکله اختصاصی نیز نهایت همکاری انجام خواهد شد، ضمن اینکه پیشنهاد می‌کنیم که طی تفاهم نامه‌ای با سازمان بنادر و ایزوایکو از اسکله‌های موجود نیز استفاده کنید.
نماینده عالی دولت در استان هرمزگان اضافه‌ کرد: این سرمایه‌گذاری که به نوعی طرح ملی نیز محسوب می‌شود به میزان چهار میلیارد یورو و زمینه اشتغال زایی مستقیم چهار هزار نفر و غیرمستقیم ۱۲هزار نفر است و از این رو این طرح برای ما دارای ارزش زیادی است.

وی افزود: این سرمایه‌گذاری شامل پتروشیمی، زنجیره ارزش پروپیلن، پالایشگاه ۱۲۰ هزار بشکه‌ای، مجتمع تولید اوره، آمونیاک و پارک گوگردی، LAB سوم و الکل‌های چرب اول، تانکفارم و تاسیسات بانکرینگ و واحدهای دیگر صنعتی و تولیدی می‌شود.

دوستی ادامه داد: هرمزگان علاوه بر تمام مزیت‌هایی که دارد محل مطلوبی برای تبادلات بین واحدی و بین محصولی است چنانچه می‌توانید از ظرفیت‌های موجود در این استان و حتی استان‌های همسایه مانند کرمان نیز برای توسعه زنجیره‌ها بهره بگیرید.

استاندار هرمزگان توجه به توسعه طولی همزمان با توسعه خوشه‌ها در طرح‌های هلدینگ پتروپالایش اصفهان را جزو نقاط مثبت این مجموعه دانست و گفت: آمادگی داریم در راستای افزایش تنوع محصولات و خوشه‌های صنعتی معادن جدید به‌ ویژه در حوزه کانی‌های غیرفلزی واگذار کنیم ضمن اینکه اگر قصد سرمایه‌گذاری در زنجیره آلیاژها داشته باشید معادن نیکل، کروم و سیلیس نیز برای ایجاد ارزش افزوده وجود دارد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


رفتار غیرانسانی پالایشگاه اصفهان
پالایشگاه اصفهان (شپنا) با بالا گرفتن نرخ پلاتفرمیت ( خوراک پتروشیمی اصفهان - شصفها ) ، سود و قیمت سهم پتروشیمی اصفهان - شصفها را پایین نگه داشته است .
تا بتواند سهام شناور و بلوک صندوق بازنشستگی کشوری در شصفها را با قیمت ارزان تصاحب نماید .

با پایان این تزویر و تدلیس از سوی شپنا ، پرواز سهام پتروشیمی اصفهان - شصفها آاغاز خواهد شد .
مینا
ممنون
تحلیل جالبی بود
لطفا مطالب بورسی سایت بیشتر شود
فراهانی
تایید میشود .

پالایشگاه اصفهان (شپنا) در حال سرکوب شدید سهام پتروشیمی اصفهان است .