۲
۱
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۷
کد مطلب : ۱۶۲۹۷۴

شلیک گلوله‌ اکانت‌های توئیتری فیک به سمت مدیران کارآمد

در ماه‌های اخیر شاهد حجم بی سابقه توهین، تشویش و نشر اکاذیب توسط اکانت‌های توئیتری فیک نسبت به برخی هلدینگ‌های وابسته به صندوق ذخیره فرهنگیان هستیم که این حجم از تخریب هدفمند آن هم توسط عده‌ای ناشناس جای سوال دارد.
فضای مجازی
فضای مجازی
 

 
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی«نفت ما»جالب اینجاست این توئیترهای بی نام و نشان مخاطب خاصی ندارند و بعد از انتشار ، از توئیت خود عکس گرفته و برای برخی از مسئولان ارشد مجموعه از جمله مدیرعامل صندوق و رئیس هیئت مدیره ارسال می‌کنند تا فضا کار در مجموعه مورد نظر خود را آشفته و ناکارآمد جلوه دهند.

بدون شک پشت پرده این تاکتیک‌های تخریبی هدفمند، افرادی بوده که منافع آنان قطع شده و دیگر به انبار فرهنگیان برای انبان کردن دسترسی ندارند و برخی حتی باید در بررسی‌های آینده پاسخگوی حیف و میل‌های انجام شده باشند و می‌خواهند با فضاسازی‌های کاذب راه حسابرسی‌ها را مسدود کنند تا تشت رسوایی آنان از بام نیفتد. 

حرکت در مسیر مبارزه با اصلاح ساختارهای معیوب و نسبت‌های تعریف شده بر اساس رابطه‌ و غیر نظامند در یک سازمان، هزینه دارد و هر روز باید منتظر یک بازی جدید و دروغین با خبرسازی‌های سفارشی توسط شبه رسانه‌ها باشیم.

مدیران کارآمد و متعهد صندوق ذخیره فرهنگیان باید بدانند راه مبارزه با کج روی‌ها و ساختارهای معیوب را که انتخاب کرده‌اند پر از سنگ لاشه بوده و برای آنان نیز هزینه دارد و با علم به این تخریب‌ها باید به راه خود قویا ادامه دهند تا مجموعه تحت مدیریتشان جوانه بزند و سبز شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


مگه از نفت ما مغرض تر هم ما داریم؟