۳
۱
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۸ دی ۱۴۰۰ - ۰۷:۲۷
کد مطلب : ۱۴۲۶۸۲

پیام مدیرعامل نفت و گاز پارسیان برای روز پتروشیمی

وحید محمودی/ مدیرعامل هلدینگ نفت و گاز پارسیان
پیام مدیرعامل نفت و گاز پارسیان برای روز پتروشیمی
همکاران ارجمند، فرصت مغتنمی است تا هشتم دی ماه، روز ملی صنعت ارزش آفرین پتروشیمی را خدمت خانواده بزرگ و فرهیخته این صنعت تبریک و شادباش عرض نمایم. صنعت پتروشیمی کشورمان با قدمت 60 ساله خود، پس از فراز و نشیب های تاریخی در حال حاضر با ایجاد 100 میلیون تن ظرفیت به درختی تنومند و پر ثمر در اقتصاد کشور تبدیل شده است.
«پتروشیمی» به عنوان «موتور محرکه صنعت کشور» ایران اسلامی و خط مقدم مبارزه با تحریم های ظالمانه غرب، وام دار نیک نامانی چون شماست که سخت ترین مسیرهای توسعه را به مدد حضرت باریتعالی و همت و تلاش ستودنی خود طی نموده اید تا برگ زرین دیگری را در تاریخ  پهنه ی پاک این مرز و بوم  ثبت نمایید.
شما دلیر مردان و شیر زنان فرهیخته ای هستید که فاتحان دروازه های پیروزی و موفقیت این مرز پر گوهر بوده و گام های خود را در راه اعتلای این صنعت استوار نموده اید.
شما که با هدف اعتلای بیشتر ایران اسلامی خالصانه همه سختی ها، کمبودها و مشکلات ناشی از جنگ تحمیلی و تحریم های ظالمانه را صبورانه تحمل کردید و با تکیه بر توان داخلی و تلاش مضاعف، مسیرهای تازه ای را در راستای توسعه صنعت جستجو نموده و به ثمر رساندید.
هلدینگ نفت و گاز پارسیان، بعنوان یکی از بزرگترین مجموعه های توسعه ای این صنعت، تلاش دارد، با تکیه بر منابع انسانی دانش محور و متعهد خود از یک سو و رویکرد تکمیل زنجیره ارزش و جلوگیری از خام فروشی، بومی سازی و استفاده حداکثری از توان ساخت داخل، نقش محوری و راهبردی خود را با هدف اعتلای بیشتر این صنعت و سربلندی کشورعزیزمان ایفا نماید.    
ما باورداریم، تحقق هر چشم انداز و دستیابی به هر هدفی با حضور شما صنعتگران فرهیخته میسر خواهد بود. 
با تبریک مجدد این روز عظیم به همه کارکنان زحمتکش این صنعت و آرزوی اعتلای کشور عزیزمان.

 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


افسوس که صدمیلیون تن تولید معلوم نیست به جیب چه کسانی میرود ومردم هم ارزوی. نان شب رادارن
ناکارآمدی یا سایه دکل گمشده
محمد صفوی/ مدیر روابط عمومی سابق تاسیسات دریایی ایران
روابط عمومی قلب تپنده سازمان است
عبدالمجيدكمالى /رئيس روابط عمومى شركت مخازن سبزپتروشيمى عسلويه