۳
۱۵
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۸
کد مطلب : ۱۱۵۹۳۷
 پاسخ "نفت ما" به روابط عمومی هلدینگ خلیج فارس؛

استخدام "اراجیف نیوز" و  "مزدور رسانه ای" در شان هلدینگ خلیج فارس نیست/ صداقت در گفتارتان بزودی مشخص می شود

ای کاش روابط عمومی هلدینگ خلیج فارس به عنوان یک روابط عمومی حرفه ای در راستای شفاف سازی، یاد می گرفت به جای استخدام غضنفرها، اراجیف نیوزها و سگ های پودل که به کاسبی می پردازند پیش از انتشار خبر "نفت ما"، اطلاع رسانی و شفاف سازی صادقانه را انجام می داد.
هلدینگ خلیج فارس
هلدینگ خلیج فارس
  روز گذشته "نفت ما"  در راستای وظیفه اطلاع رسانی خود از دستگیری چند نفر از کارکنان شرکت تجارت صنعت هلدینگ خلیج فارس به اتهام تخلفات گسترده مالی خبر داد. تنها پس از گذشت ساعاتی از انتشار این خبر در "نفت ما" بود که این شرکت در اطلاعیه ای اعلام کرد که پرونده مذکور قبلا توسط این مجموعه شناسایی و به دستگاه‌های نظارتی و قضایی اعلام شده است.

اما نکته تاسف بار سمپاشی مزدوران رسانه ای علیه رسانه منتشر کننده این خبر بود. 

ای کاش روابط عمومی هلدینگ خلیج فارس به عنوان یک روابط عمومی حرفه ای در راستای شفاف سازی، یاد می گرفت به جای استخدام غضنفرها، اراجیف نیوزها و سگ های پودل که به کاسبی می پردازند(که در زمان خود منتشر خواهیم کرد) پیش از انتشار خبر "نفت ما"، اطلاع رسانی و شفاف سازی صادقانه را انجام می داد.

قطعا این گونه رفتار زیبنده شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس (با بیش از ۴۰ درصد از تولیدات پتروشیمی و ۵۰ درصد از صادرات پتروشیمی ایران ) که نام بزرگترین هلدینگ پتروشیمی ایران را یدک می کشد نیست و انتظار رفتار حرفه ای می رود.

-اگر این شرکت صداقت دارد در مورد مسائل رخ داده در بخش بازرگانی پتروشیمی بندر امام توضیح شفاف خود را منتشر نماید.

"نفت ما" برای نشان دادن حسن نیت خود به مدت ۷۲ ساعت از انتشار اطلاعات دریافتی خودداری می نماید تا صداقت هلدینگ خلیج فارس را بیازماید!

-برخلاف ادعاهای مطرح شده در مورد اینکه تخلفات مربوط به سال های گذشته است مدیرعامل فعلی هلدینگ خلیج فارس باید به یاد داشته باشند یکی از تخلفات محرز یکی از مدیران بازداشتی سابق و برکنار شده فعلی در زمان آقای ربیعی این بود که محصول تولیدی یکی از مجتمع ها را بسیار ارزان تر از قیمت صادرات در بورس کالای داخل به قیمتی بسیار‌ پایین تر فروخته بود که ضرر چند میلیاردی را متوجه آن مجتمع کرده بود. لذا اینکه روابط عمومی هلدینگ خلیج فارس بخواهد تمام تخلفات صورت گرفته را مربوط به سال های گذشته و احتمالا مدیران قبلی بداند مصداق کامل بی صداقتی است.

و اما سخنی هم با روابط عمومی وزارت نفت؛برای وزارت نفت که خود روابط عمومی و رسانه دارد، استفاده از یک رسانه نخ نما شده (اراجیف نیوز) که سوابق سیاهی از جمله بازداشت به دلیل انتشار مطالب کذب و خلاف واقعیت و باج خواهی در کارنامه خود دارد، دور از شان و منزلت می باشد که در بزنگاهها به آنها متوسل شود و دست به دامن چنین افراد معلوم الحالی شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


علیرضا
واقعا باعث سر افکندگی وزارت نفته که این ... نیوز ازش حمایت میکنه
به نظرم وزارت نفت باید تمام تلتشش رو بکن که همچین رسانه ای ازش تعریف نکنه چون توف سربالاس
بیدار
سلام واقعا شرم آور است که عده ای خبرنگار خود را با کارت هدیه می فروشند.این یعنی قلم فروشی
کارگر
این رسانه مریض هستش
هرکاری میکنیم راجع به کارگرای نفتی مطلب نزنه باز هم مطالب دروغش رو درباره کارگران نفتی میزنه
عرب
وزارت نفت میتونه با انتشار اطلاعیه خودش رو از این سایت مسخره مبرا کنه
اگاه
اخه روابط عمومی بودن یه کار تخصصی هستش از کسی که تا حالا سابقه این کار رو نداشته و تحضیلااش هم در حد حوزه بوده چه انتظاری دارید
عابدپور
دیگه آقایون در همه زمینه ها صاحب نظر و صاحب سبک هستن. و براساس رانت به مقامی رسیده اند نه براساس شایستگی
کارمند پتروشیمی
آفرین برشجاعت حرفه ای و صداقت نفت ما برای اطلاع رسانی شفاف و توام با حقیقت
یک نفتی
عنوان اراجیف نیوز بهتربن نامی است که برای این دلالان خبری ذکر کرده اید
مرتضی
وای به حال صنعت نفت و حیف از هلدینگ خلیج فارس که اختیار روابط عمومی اش افتاده دست یک خبر فروش به اصطلاح رسانه ای که میان همکاران خود نیز هیچ اعتباری ندارد
خبرنگار
کاش به سابقه خراب این آقای مدعی رسانه حرفه ای بودن در خبرگزاری مهر و اخراج از آن رسانه هم اشاره ای می کردید
کمالی
این سایت از سوی انجمن صنفی کارفرمایان حمایت میشه. روابط خوبی با روابط عمومی انجمن داره
با نام و بی نام
قطعا در شان رسانه ی نفت ما هم نیست که در دل خبری که در سایت خود منتشر می کند، همچین واژگانی استفاده کند.
ما هم که بر بسیاری از این مطالبی که شما می فرمایید، واقف هستیم، باز هم اگر که بخواهیم تحلیلی در این رابطه داشته باشیم، نه اینگونه می نویسیم که غرض ورزی مان عیان باشد و نه از این واژگان استفاده خواهیم کرد.
حمید
دوستان نفت ما ممنون از شفاف سازی و اطلاع رسانی تان . من یکی از این به ظاهر خبرنگاران و رسانه چی ها رو میشناسم به نام م ا که خودش خبر های فیک میسازه بعد شرکت یا قسمتی که خبر به وی مربوط میشه به نامبرده مراجعه میکنه و با پرداخت مبالغ هنکفت خبر های حمایتی از آن ها کار میکنه . ایشان ظاهرا قیلم مستند هم میسازه . الان هم چندین خودرو گرانقیمت را مالک هستند .
خادم رهبر
خداکنه مجلس یازدهم فکری به حال انتصابات در هلدینگ خلیج فارس بکنه که تحت حمایت شدید خانواده ر هستند و فعلا بفکر جمع اوری در این یکسال و اندی باقیمانده هستند مجلس یازدهم حتی نباید بگذاره تا برج ۴ سال۹۹ اینها هلدینگ خلیج فارس رو در دست داشته باشند وگرنه دیگه چیزی باقی نمیمونه از زحمات مدیرانی چون عبدالحسین بیات و مدیران دیگر و بعدش هم اگر دلخوش به محاکمشون باشیم یکنفر میاد و نمیزاره نفت ما در این زمینه باید کمک کنه چون از اوضاع وخیم خبر داره
حسین
همه با ارجیف نیوز مشکل دارن!
از نفت ما تا نفت آنلاین ، از نفت نیوز تا میز نفت! از خبرگزاری مهر تا ....
این طرف عقل ندارد!
اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی