۲۹
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۲
کد مطلب : ۱۵۵۸۵۰

پروژه­ های توسعه ­ای نفت سپاهان؛ پروژه­ هایی در تراز جهانی+فیلم

شرکت نفت سپاهان، به عنوان بزرگترین و مدرن­ترین تولیدکننده روغن پایه در خاورمیانه با ظرفیت ۴۵۹ هزار تن انواع روانکار و ۳۴۲ هزار تن محصولات جانبی، در سی­امین سالگرد تاسیس خود، چهار پروژه زیرساختی و توسعه ­ای FRW، HDT ، TDAE و SDT را با هدف و برنامه­ ریزی تولید روغن سبز در دست اجرا دارد.
فایل ویدیو
چهار پروژه فوق با سرمایه­ گذاری 160 میلیون یورویی و با نرخ بازگشت سرمایه 45 درصدی در حال ساخت بوده که تا 80 درصد تجهیزات مورد استفاده در آنها، ساخت داخل و دانش بنیان است.
سه پروژه FRW ، HDT ، TDAE با 150 میلیون دلار تامین مالی، پیشرفت 50 درصدی دارد که به ترتیب در سال­ های 1402، 1403 و 1404 به بهره­ برداری خواهند رسید.
با عملیاتی شدن این پروژه­ ها، نفت سپاهان انواع روغن‌های با کیفیت برتر و سازگار با محیط زیست‌ را مطابق بالاترین استانداردهای جهانی، تولید و روانه بازارهای داخلی و خارجی خواهد کرد.
می ­توان گفت که نفت سپاهان با هدف توسعه فضای کسب­ و­کار، افزایش کیفیت محصولات و خدمات، تنوع­ بخشی به سبد محصول، حفظ توان رقابتی در بازار و افزایش سودآوری، اجرای چهار پروژه توسعه ­ای و زنجیره ارزش مذکور را در دستور کار اجرایی خود قرار داده­ است.
شرکت نفت سپاهان با توجه به پروژه­های شرکت­های رقیب منطقه­ ای و همچنین چشم ­انداز پیش روی بازار روغن پایه گروه 1، ساخت این پروژه­ ها را در راستای بهبود و افزایش کیفیت و سودآوری با هدف امکان رقابت با تولیدکنندگان منطقه ­ای و جهانی از نظر شرایط کیفی محصولات و حفظ سهم بازار، بهبود در کسب­ و­کار روغن­ سازی و همگام شدن با شرایط بازارهای جهانی، به عنوان یک انتخاب آگاهانه جهت بقاء در نظر گرفته ­است.
رویکرد مسوولیت اجتماعی نفت سپاهان به ­عنوان تامین­ کننده 30درصدی انواع روغن موتور و روانکار صنعتی کشور و به­ علاوه رویکرد صادرات محور و توسعه پایدار آن، باعث تامین بخشی از ارز مورد نیاز و کمک به امنیت اقتصادی ایران شده که در خور ستایش است.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی