۲
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۳
کد مطلب : ۱۵۸۳۲۲
مدیرعامل تاپیکو در گفت و گو با "نفت ما" خبر داد:

تحقق برنامه پنجساله سرمایه گذاری ۱۶۰ همتی در تاپیکو

تمام برنامه ریزی سرمایه گذاری ۱۶۰ هزار میلیارد تومانی که برای یک برنامه ۵ ساله انجام دادیم، برنامه سال اول کاملا محقق شد و سال دوم هم به همین ترتیب و تا الان طبق برنامه جلو رفته ایم.
فایل ویدیو
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"؛ مسعود اسم خانی مدیرعامل هلدینگ تاپیکو در حاشیه مجمع عمومی سالیانه این هلدینگ در گفت و گو با نفت ما در خصوص دلایل رشد و افزایش سوداوری در سال مالی گذشته به 29 هزار میلیارد تومان اظهار داشت: در سال مالی منتهی به 31/02/1402 سود خالص تاپیکو شرکت اصلی به 29 هزار میلیارد تومان افزایش رسید که 47 درصد داشت. البته سود تلفیقی ما  بالغ بر 39 هزار میلیارد تومان شد.
مدیرعامل هلدینگ تاپیکو افزود: دلیل اصلی این رشد سودآوری یک بخش آن افزایش سود شرکتهای مدیریتی ما است، به گونه ای که سود خالص این شرکتها به صورت متوسط 48 درصد افزایش پیدا کرد که نشان از تلاش همکاران مان دارد که از آنها تشکر می کنم. همچنین در بخش شرکتهای غیر مدیریتی شرکت پالایش نفت ستاره خلیج فارس عملکرد خیلی خوبی داشت که همه اینها مرهون یک کار جمعی سهامداران، گروه اهداف و شرکت پالایش و پخش بوده که شاهد آن بودیم.
اسم خانی در خصوص امضای ده تفاهمنامه توسط هلدینگ تاپیکو در نمایشگاه نفت امسال و سرمایه گذاری 160 هزار میلیارد تومانی این هلدینگ تا سال 1405 گفت: از نظر عددی بالای 95 درصد سرمایه گذاریهای ما در حوزه نفت وگاز و پتروشیمی است. تمام برنامه ریزی سرمایه گذاری 160 هزار میلیارد تومانی که برای یک برنامه 5 ساله انجام دادیم، برنامه سال اول کاملا محقق شد و حتی بیش از برنامه متناسب با تغییراتی که در عرصه نفت و گاز و پتروشیمی اتفاق افتاد، ما بعضا سهامهای مان را جابه جا کردیم و دستاوردهای خوبی داشتیم و بیش از برنامه سرمایه گذاری کردیم. سال دوم هم به همین ترتیب و تا الان طبق برنامه جلو رفته ایم و این سند تحول و اقداماتی هم که عرض کردم راهبردهای 12 گانه و خط مشی ماست که در بازه های 1 و 2 و 5 ساله اجرایی می شود و الان در بازه دو ساله هستیم. وضعیت هلدینگ تاپیکو خوب است و طبق برنامه جلو می رویم و گزارشی برای سهامداران تحت عنوان روایت تلاش در قالب گزارش دوسالانه چاپ کرده ایم و در اختیارشان جهت اطلاع قرار داده ایم.
  
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی