۲
۳
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۷
کد مطلب : ۱۵۸۸۹۴
مدیرعامل پلیمر آریاساسول در گفت و گو با "نفت ما" خبر داد:

رکورد تولید و فروش شش ماهه ادوار شرکت پلیمر آریاساسول زده شد +فیلم

تولید سه گرید جدید پلیمر آریاساسول تا پایان سال جاری
توانستیم در شش ماهه اول سال ۱۴۰۲ رکورد تولید و سودآوری و فروش شرکت را در تمام ادوار سالیان گذشته شرکت آریاساسول بزنیم.
فایل ویدیو
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"؛ محمدرضا حیدرزاده» مدیرعامل پلیمر آریاساسول در گفت و گو با "نفت ما" در خصوص ثبت رشد تولید و سودآوری در این شرکت و رکورد شکنی این شاخصها در شش ماهه اول امسال اظهار داشت: شرکت پلیمر آریاساسول اخبار خوبی را در ثبت رکوردهای تولید و فروش در شش ماهه ابتدیی امسال در سامانه کدال افشا خواهد کرد که مرهون زحمات شبانه روزی همکاران خودم در بخشهای مختلف سازمان از قبیل مجتمع، فرآیند، مالی، بازرگانی، لجستیک و همه حوزها است که توانستیم در شش ماهه اول سال 1402 رکورد تولید و سودآوری و فروش شرکت را در تمام ادوار سالیان گذشته شرکت آریاساسول بزنیم.
حیدرزاده افزود: در 6 ماهه مشابه سال گذشته هم رکوردشکنی را خودمان ثبت کرده بودیم و این افتخار جدید هم با زحمات پرسنل جابجا شد که خبر ویژه ای است که از طریق نفت ما به سهامداران محترم اعلام می کنیم که امیدواریم مبارک همه این سهامدارن حقیقی باشد.
مدیرعامل پلیمر آریاساسول با تاکید بر تحقق رشد تولید و سودآوری در این شرکت ادامه داد: با توجه به منویات مقام معظم رهبری حرکت پلیمر آریاساسول به سمت قله هاست و همیشه در سکوهای پایداری و سودآوری حرکت ویژه ای داریم و برنامه ریزی کرده ایم که در شش ماهه دوم امسال هم به همین منوال حرکت کنیم که بتوانیم در پایان سال رکورد ادوار سالیانه را هم در آریاساسول جابجا کنیم.
حیدرزاده در مورد تولید گرید جدید تولیدی توسط پلیمر آریاساسول گفت: شرکت پلیمر آریاساسول از سال گذشته که بنده افتخار حضور در این شرکت را دارم با همراهی سرمایه های انسانی شرکت مرکز نوآوری و دانش بنیان را با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در شرکت تاسیس کردیم و مطالعات ویژه ای بر روی این گرید جدید با کمک مراکز دانش بنیان و همینطور پرسنل مهندس و دکتر شرکت که در حوزه های مختلف تولید کار می کردند، انجام  شد و در نتیجه آن در اسفند ماه سال گذشته توانستیم گرید جدید  LE301969  با کاربرد اکستروژن کوتینگ که در واقع در حوزه بسته بندی مواد غذایی و بخصوص مواد دارویی در کشور استفاده می شود، محقق بشود که سالیانه 20 هزار تن نیاز داخل را آریاساسول تامین کرده و از خروج 20 میلیون دلار ارز هم در سال جلوگیری خواهد کرد  و امیدواریم که بتوانیم بیش از پیش در این زمینه فعالیت کنیم.
مدیرعامل پلیمر آریاساسول اعلام کرد: به سهامداران خودمان نوید می دهیم که در شش ماهه باقی مانده از سال جاری، بتوانیم سه گرید حیاتی دیگر را هم تولید کنیم که از طریق همین رسانه اطلاع رسانی خواهد شد.
حیدرزاده تصریح کرد: امیدواریم که بتوانیم در عرصه تولید گریدهای جدید همیشه پیشقدم باشیم و یکی از دلایلی که گرید جدید ما تولید شد بحث ورود آریاساسول به فروش مستقیم بود. لذا با  اجازه ای که هیات مدیره شرکت به ما داد و اعتمادی که به ما کرد، توانستیم نیاز جدی بازار داخل را شناسایی کنیم تا تولید گرید جدید محقق شود. این گریدهای جدید که هم نیاز داخل را برآورده می کند و هم نیازهای جهانی فقط سه کشور از جمله آمریکا توان تولید آن را دارند و آریاساسول به عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران افتخار دارد که چهارمین تولیدکننده این گرید خاص برای ایران باشد که باعث افتخار کشور است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


آقای ق.....
از قرار معلوم آقا ..... حسابی هواتو داره!!!
آقا این جناب دکتر حیدرزاده بخدا ی دانه هست خوش اخلاق متخصص گل هر چی بگی سنگین و باوقار
چند تا از مدیران میانی زمان مدیرعامل قبلی آریاساسول هنوز تعویض نشدن که باعث دردسر برای این بنده خدا شدند