۶
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۹
کد مطلب : ۱۶۱۷۱۸
رییس امور توسعه محصول، فناوری و نوآوری پتروشیمی نوری در گفت وگو با "نفت ما" تاکید کرد:

کسب جوایز متعدد بین المللی توسط پتروشیمی نوری، به ارتقای دانش و فناوری شرکت کمک می کند

این جایزه‌ها در واقع بیشتر جهت ارزیابی و محک زدن خودمان در راستای بهترین‌ها و معرفی خودمان در بنچمارک در سطح جهانی است.
رجایی پتروشیمی نوری

به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی«نفت ما»؛دکتر حمید رجایی رییس امور توسعه محصول، فناوری و نوآوری پتروشیمی نوری در خصوص کسب جوایز و افتخارات متعدد بین المللی و داخلی توسط این شرکت اظهار داشت: ما سال گذشته بعد از اینکه سومین جایزه‌ متوالی پژوهش و فناوری را در سطح هلدینگ خلیج فارس دریافت کردیم، به دنبال بنچمارک‌های بین‌المللی بوده ایم و فعالیتهای مان را با قدرت پیش برده ایم تا در سطح جهانی در شان  نام و برند پتروشیمی نوری اقدام کنیم.
رجایی افزود: خوشبختانه توانستیم در جایزه‌ بزرگ نوآوری در فرآیند ICIS Innovation Award2023 که معتبرترین جایزه در بین صنایع شیمیایی دنیاست، به خاطر اجرای پروژه بهینه سازی گلوگاه‌های فرآیند استخراج بنزن با طراحی نوآوری برجها، مقام دوم نوآوری را به دست بیاوریم. از آنجا که استراتژی‌های دنیا براساس Bio طراحی شده است، مقام اول را یک شرکت بزرگ آمریکایی UPM Biochemicals برد. مقامهای سوم، چهارم و پنجم را هم بزرگترین شرکت‌های معتبر دنیا از آمریکا و چین که شناخته‌شده هستند، کسب کردند. ما در بین این غول‌های بزرگ صنعتی نفتی، گازی و پتروشیمی دنیا توانستیم مقام دوم نوآوری را به دست بیاریم.
رییس امور توسعه محصول، فناوری و نوآوری پتروشیمی نوری تصریح کرد: در خصوص جوایز دیگر بزرگ و معتبر بین‌المللی هم، ما در راستای تحول دیجیتال و مدیریت دانش توانستیم جایزه‌International Best Practice Competition دنیا که در واقع تجربه‌های برتر دنیا بود را به خاطر فرآیند مدیریت دانش به صورت سیستمی و دیجیتالی پتروشیمی نوری در بین 100 شرکت با تجربه‌های برتر دنیا، این جایزه‌ معروف شش ستاره و بالاترین نشان تندیس مدیریت دانش را کسب کنیم. همچنین توانتسیم به خاطر فرآیند ابزار های بهبود فرآیند دیجیتال، جایزه ۵ ستاره این رویداد را کسب نماییم.
رجایی گفت: در کنفرانس WPC (شورای جهانی نفت) که المپیک صنعت نفت دنیاست و شرکت های بزرگ و غول های نفتی و تکنولوژی دنیا در آن حضور دارند و هر سه سال یکبار برگزار می‌شود و دوره‌ گذشته آن که سه ماه پیش در کشور کانادا برگزار شد، پتروشیمی نوری به خاطر رویکرد فناورانه در حوزه محیط زیست و معرفی پروژه شیرین سازی گازهای فلر، جزء سه فینالیست این فناوری و نوآوری بود که به همراه یک شرکت آمریکایی و کانادایی جزء سه فینالیست انتخاب شد.
رییس امور توسعه محصول، فناوری و نوآوری پتروشیمی نوری تصریح کرد: در حوزه‌ ESG (رقابت بین المللی تجربه برتر، در زمینه سیاستهای زیست محیطی، مسوولیتهای اجتماعی و حاکمیت شرکتی)، گواهینامه و جایزه 5 ستاره  ESG که به خاطر فعالیت مدیریت فناوری و نوآوری پتروشیمی نوری بود، موفق شدیم جایزه‌ پنج ستاره Best practice را در سطح جهانی کسب بکنیم.
این مدیر فناور و نوآور صنعت پتروشیمی تاکید کرد: پتروشیمی نوری در سال جاری توانست جایزه‌های متعدد زیادی هم در سطح ملی کسب کند. به‌عنوان مثال جایزه‌ KM4D که در مدیریت دانش بوده و بالاترین جایزه ای است که زیر نظر انجمن مدیریت دانش اتریش و مدیریت صنعتی ایران برگزار می‌ شود، ما توانستیم بالاترین نشان یعنی تندیس زرین جایزه KM4D را کسب بکنیم.
رجایی با اشاره به اینکه پتروشیمی نوری در  سال گذشته جایزه‌ ملی تحول دیجیتال را گرفت، افزود: امسال هم ما موفق شدیم جایزه‌ برنزین تحول ملی دیجیتال را دریافت کنیم.
رییس امور توسعه محصول، فناوری و نوآوری پتروشیمی نوری تصریح کرد:  این جایزه‌ها در واقع بیشتر جهت ارزیابی و محک زدن خودمان در راستای بهترین‌ها و معرفی خودمان در بنچمارک کردن در سطح جهانی است تا در این  مسیر حرکت کرده و تلاشمان را بیشتر کنیم تا یک نهاد بیرونی و بین‌المللی با ارزیابی خود به شرکت پتروشیمی نوری کمک کند تا در راستای ارتقاء و پیشرفت دانش و فناوری گام بردارد.