۱
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۷:۲۲
کد مطلب : ۱۶۲۶۱۲
مدیرعامل پتروشیمی بندر امام در گفت و گو با نفت ما تشریح کرد: 

هموارسازی طرح بندر امام نوین با برگزاری همایش پنجاه سالگی 

مدیرعامل پتروشیمی بندر امام تاکید کرد: پتروشیمی بندر امام در طی ۳۰ سال تولید خود، ۴۵ میلیارد دلار فروش ناشی از تولید و رشد تولید داشته، ۲۲ میلیارد دلار ارزآوری برای اقتصاد کشور داشته و ۲۲ میلیارد دلار از شرکت ملی نفت ایران و شرکت ملی پالایش و پخش خرید خوراک داشته است.
فایل ویدیو
 دکتر سپهدار انصاری نیک، مدیرعامل پتروشیمی بندر امام در حاشیه پنجاهمین همایش سالگرد این شرکت در گفت و گو با "نفت ما" در خصوص کم و کیف برگزاری این همایش اظهار داشت: برگزاری مراسم گرامیداشت پنجاه سالگی مجموعه عظیم پتروشیمی بندر امام تقریبا یک روز و نیم، طول کشید و حدود 600 نفر از مدیران ارشد، پیشکسوتان، کارشناسان و کارکنان پتروشیمی بندر امام در این گردهمایی حضور داشتند. 
انصاری نیک افزود: هدف ما از این گردهمایی همانگونه که در سخنرانی همایش ارائه دادم، سپاسگزاری و گرامیداشت یاد کسانی بود که در پایه گذاری مجموعه عظیم پتروشیمی بندر امام تلاش کرده و در استمرار آن نقش داشتند تا ما بتوانیم به جامعه ایرانی خدمت کنیم. 
مدیرعامل پتروشیمی بندر امام با اشاره به ارائه گزارش عملکرد اقتصادی پتروشیمی در سخنرانی همایش، تاکید کرد: پتروشیمی بندر امام در طی 30 سال تولید خود، 45 میلیارد دلار فروش ناشی از تولید و رشد تولید داشته، 22 میلیارد دلار ارزآوری برای اقتصاد کشور داشته و 22 میلیارد دلار از شرکت ملی نفت ایران و شرکت ملی پالایش و پخش خرید خوراک داشته است. همچنین حدود 4 میلیارد دلار حقوق و دستمزد، مالیات و عوارض به دولت پرداخت کرده ایم که بخشی از تاثیر اقتصادی و اجتماعی عملکرد سی ساله پتروشیمی بندر امام در زمان تولید بوده بوده است. 
نایب رییس پتروشیمی بندر امام اعلام کرد: ما در این گردهمایی می خواستیم یک پیوستگی فرهنگی و یادگیری بین نسل گذشته و نسل جدید پتروشیمی بندر امام ایجاد بکنیم که بتوانند درسهای آموخته را برای آینده استفاده کرده و طرح بندر امام نوین را دنبال کنند تا شرکت پتروشیمی بندر امام بتواند برای 50 سال آینده در گام دوم انقلاب نقش موثری را بهتر از گذشته در جامعه ایرانی داشته و همچنین در حوزه های فرهنگی و مسوولیت اجتماعی نقش آشکار و موثرتری داشته باشد. همچنین در حوزه تحول سازمانی، چابک سازی و بهره وری بتواند نقش داشته باشد و حتما پتروشیمی بندر امام تحولات دیجیتال را شاهد خواهد بود. 
  مدیرعامل پتروشیمی بندر امام ادامه داد: ما موزه پتروشیمی بندر امام را پایه گذاری و افتتاح کردیم که بسیار مورد استقبال معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی آقای شاهمیرزایی، ستاد هلدینگ خلیج فارس، مدیران ارشد، مدیران اسبق شرکت ملی صنایع پتروشیمی و پتروشیمی بندر امام قرار گرفت که این موزه خودش یکی از بنگاههای یادگیری ما خواهد بود.  
این فعال صنعت پتروشیمی اعلام کرد: ما در نخستین روز همایش که مورد استقبال فوق العاده کارشناسان و نخبگان قرار گرفت،  6 کتاب را رونمایی کردیم که مربوط به اسناد شکل گیری پتروشیمی بندر امام، توافقات و قراردادها و همینطور عملکرد پتروشیمی بندر امام و مقایسه آن با سایر پتروشیمی های دنیا بود.  
  مدیرعامل پتروشیمی بندر امام افزود: در روز دوم همایش هم دو کتاب دیگر در حوزه مدیربت پروژه که از نویسنده دعوت کردیم و پیام فرستاد که  منتقدین، درس آموخته های این کتاب را به بحث گذاشتند. کتاب دیگر خلیج فارس: بنادر و جزایر بود که از نسخه خطی ترجمه و چاپ شد که مورد تایید و توجه و استقبال مراکز آکادمیک علمی و دانشگاهی و حتی وزرات امور خارجه قرار گرفت که اینها جنبه های فرهنگی رویداد پنجاه سالگی پتروشیمی بندر امام بود که تلاش کردیم به جامعه خدمتی انجام بدهیم.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی