۱
۱
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۳
کد مطلب : ۱۶۳۷۹۵

حضور پتروشیمی اصفهان در نمایشگاه ChemTECH World India 2024

مهدی قدیری
غرفه شرکت پتروشیمی اصفهان با حضور فعال در طی ۴ روز این نمایشگاه، میزبان بالغ بر ۲۰۰ شرکت مختلف  فعال در حوزه های تجاری و اقتصادی مرتبط بود.
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،سی و یکمین دوره نمایشگاه ChemTECH World India 2024 در حوزه تکنولوژی، تجهیزات و مواد پتروشیمیایی از تاریخ 14 الی 17 اسفند ماه 1402 به مدت 4 روز در مرکز نمایشگاهی گورگائون بمبئی هندوستان برگزار گردید.
 در این نمایشگاه بیش از 700 شرکت از کشورهای مختلف دنیا از جمله هندوستان، روسیه، آلمان، کره جنوبی، چین، ایران و کشورهای حوزه خلیج فارس و CIS با هدف افزایش و ارتقاء سطح مراودات تجاری و اقتصادی هرچه بیشتر فی‌مابین، شرکت کردند. 
شایان ذکر است غرفه شرکت پتروشیمی اصفهان با حضور فعال در طی ۴ روز این نمایشگاه، میزبان بالغ بر ۲۰۰ شرکت مختلف  فعال در حوزه های تجاری و اقتصادی مرتبط بود.
گفتنی است در حاشیه این نمایشگاه سورش پراپو مشاور عالی نخست‌وزیر و وزیر اسبق بازرگانی و صنعت هندوستان، دکتر رضایی سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در بمبئی و  دکتر شهبازی رایزن اقتصادی کنسولگری ایران در هند از غرفه شرکت پتروشیمی اصفهان بازدید نمودند.


 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


خخخححخ...