۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۸
کد مطلب : ۱۶۴۶۵۹

بازدید مدیر عامل پتروشیمی کیان از ایران اکسپو 

مدیر عامل شرکت پتروشیمی کیان هدف از بازدید نمایشگاه را ظرفیت شناسی برای سرمایه گذاری در تکمیل پروژه کیان و آشنایی با آخرین دستاوردهای صادرات محصولات کشور و شناسایی بازارهای تجاری جهانی بوده است .
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"، مهندس عبدالله یاوری عضو هیت مدیره و مدیر عامل ،دکتر علیپور عضو هیت مدیره و قائم مقام به همراه مدیران شرکت پتروشیمی کیان در سومین روز برگزاری نمایشگاه بین المللی ایران اکسپو از غرفه های مختلف بازدید داشتند .
در این بازدیدها از غرفه هلدینگهای پترو فرهنگ،سرمایه گذاری غدیر،شرکت گسترش نفت و گاز پارسیان، شرکت‌های تولید محصولات پتروشیمی و شرکت‌های سرمایه گذاری با مدیران و کارشناسان شرکت‌ها در حوزه سرمایه گذاری و فاینانسور گفتگو کردند .
  مدیران شرکت پتروشیمی کیان در معیت و همراه دکتر قنبری مدیرعامل  و مدیران شرکت گسترش نفت و گاز پارسیان از بخش‌های مختلف و غرفه های شرکت‌ها حوزه سرمایه گذاری و تولید محصولات پتروشیمی بازدید داشتند.
مهندس عبدالله یاوری مدیر عامل شرکت پتروشیمی کیان هدف از بازدید نمایشگاه را ظرفیت شناسی برای سرمایه گذاری در تکمیل پروژه کیان و آشنایی با آخرین دستاوردهای صادرات محصولات کشور و شناسایی بازارهای تجاری جهانی بوده است .





ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


ناکارآمدی یا سایه دکل گمشده
محمد صفوی/ مدیر روابط عمومی سابق تاسیسات دریایی ایران
روابط عمومی قلب تپنده سازمان است
عبدالمجيدكمالى /رئيس روابط عمومى شركت مخازن سبزپتروشيمى عسلويه