۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۳
کد مطلب : ۱۱۵۹۲۶

تکلیف جاماندگان ثبت‌نام کارت سوخت

هنوز افرادی هستند که یا کارت سوخت ندارند یا رمز کارت خود را فراموش کرده‌اند. تکلیف این افراد چه خواهد شد؟
کارت سوخت
کارت سوخت
 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ،  از ۲۰ مرداد ماه امسال سوخت‌گیری خودروها با استفاده از کارت سوخت شخصی امکان‌پذیر است.
 
با این حال هنوز افرادی هستند که یا کارت سوخت ندارند یا رمز کارت خود را فراموش کرده‌اند. تکلیف این افراد چه خواهد شد؟
 
 مالکان خودروهای نو شماره و تعویض پلاک‌های جدید که تاکنون موفق به دریافت کارت شناسایی خودرو نشده‌اند، هنگام ثبت‌نام کارت سوخت در سامانه می‌توانند با استفاده از شماره VIN (شناسه ۱۶ رقمی) مندرج در شناسنامه مالکیت خودرو نسبت به ثبت‌نام کارت سوخت در سامانه دولت همراه، اپلیکیشن دولت همراه یا از طریق کد دستوری #۴* اقدام کنند.

همچنین صاحبان خودروهایی که کارت هوشمند سوخت خود را گم کرده و بر اساس فراخوان قبلی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، نسبت به درج اطلاعات خود در سامانه دولت‌همراه اقدام و با طی کردن فرایند لازم، شماره حساب کارت اعتباری خود را ثبت کرده‌اند، نیازی به ثبت‌نام مجدد نداشته و کارت هوشمند سوخت آنها بر اساس ثبت‌نام انجام شده قبلی، صادر و توسط شرکت پست جمهوری‌اسلامی ایران به آنها تحویل داده خواهد شد.
 
همچنین عده‌ای از هموطنان که کارت هوشمند سوخت خود را گم کرده‌اند و در فراخوان قبلی نسبت به ثبت‌نام از طریق سامانه دولت‌همراه اقدام نکرده‌اند، می‌توانند با مراجعه به دفاتر پلیس +۱۰ و یا سامانه دولت همراه برای صدور کارت هوشمند سوخت المثنی اقدام کنند.

افرادی که رمز کارت سوخت خود را فراموش کرده‌اند برای حذف رمز قبلی و تعیین رمز جدید با در دست داشتن مدارک شناسایی مالک خودرو و وسیله نقلیه به یکی از مراکز شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی مراجعه کنند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی