۰
۱
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۶
کد مطلب : ۱۱۷۳۰۶

تصویب اساسنامه صندوق‌ بازنشستگی نفت

سخنگوی دولت گفت: چارچوب‌های اساسنامه (صندوق بازنشستگی وزارت نفت) به گونه‌ای تنظیم شده است که هم رسیدگی بیشتری صورت خواهد گرفت و هم مشارکت بازنشستگان وزارت نفت در اداره صندوق پیش‌بینی شده است.
تصویب اساسنامه صندوق‌ بازنشستگی نفت
   به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ،  اساسنامه صندوق‌های بازنشستگی، پس انداز و رفاه کارکنان صنعت نفت در نشست امروز هیئت دولت تصویب شد.
 
جلسه هیئت دولت، امروز (چهارشنبه، سوم شهریورماه) به ریاست اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهوری برگزار شد که در این نشست، اساسنامه صندوق بازنشستگی وزارت نفت و ترکیب هیئت امنا و چارچوب‌های کاری‌ آن تصویب شد.

براساس مفاد این اساسنامه، اهداف، موضوع فعالیت و مدت فعالیت صندوق، اموال، وجوه، درآمدها و دارایی‌های صندوق، اعضا و ارکان صندوق، اختیارات و وظایف هیئت امناء و معاملات ممنوعه مورد توجه قرار گرفته است.

علی ربیعی، سخنگوی دولت نیز در این باره در جمع خبرنگاران گفت: چارچوب‌های اساسنامه (صندوق بازنشستگی وزارت نفت) به گونه‌ای تنظیم شده است که هم رسیدگی بیشتری صورت خواهد گرفت و هم مشارکت بازنشستگان وزارت نفت در اداره صندوق پیش‌بینی شده است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


علیرضا حاجیان دهکردی
صندوقی که خصوصی است و حکم شرعی امام (ره) بروی آن است به دولت چه ربطی دارد.که اساسنامه آن را تغیر دهد حتمآ پول برای انتخابات کارگزارن کم آوردند.