۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۱
کد مطلب : ۱۱۸۰۰۳

اجرای طرح شستشو و لایروبی انهار فرعی در منطقه ۱۳

رحمان زاده گفت: به منظور پیشگیری از آبگرفتگی معابر در مواقع بارندگی، طرح شستشو و لایروبی انهار فرعی خیابان پیروزی طی چند شبانه روز گذشته با بسیج نیروها و تجهیزات و ماشین آلات منطقه اجرا شده است تا ان شالله پس از بارندگی ها شاهد آبگرفتگی در سطح منطقه نباشیم.
اجرای طرح شستشو و لایروبی انهار فرعی در منطقه ۱۳
    به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ، با اقدام به شناسایی نقاط حساس و آبگیر انهار و خطوط انتقال آب های سطحی ، طرح شبانه روزی شستشو و لایروبی انهار فرعی خیابان پیروزی به سمت کانال اصلی با حضور و نظارت مستقیم مرتضی  رحمانزاده شهردار منطقه ۱۳ اجرا شد.

شهردار منطقه ۱۳ در حاشیه اجرای این طرح، از رهاسازي بطری ها و ظروف یکبار مصرف در انهار و کانال ها به عنوان عامل اصلي انسداد كانال ها یاد کرد و گفت: متاسفانه رها سازی ظروف پلاستیکی و یکبار مصرف، عامل اصلي مسدود شدن منهول ها و کانال های انتقال آب های سطحی بوده و موجب آبگرفتگي خيابان ها در فصل بارندگي مي شود.

وی افزود: در خيابان هاي شهر سطل زباله بزرگ قرار داده شده و انتظار مي رود كه كسبه و شهروندان ضايعات را به داخل اين سطل ها قرار دهند و از رهاسازي آن در كانال ها و سطح خيابان ها خودداري كنند.

رحمان زاده در عین حال تصریح کرد: به منظور پیشگیری از آبگرفتگی معابر در مواقع بارندگی، طرح شستشو و لایروبی انهار فرعی خیابان پیروزی طی چند شبانه روز گذشته با بسیج نیروها و تجهیزات و ماشین آلات منطقه اجرا شده است تا ان شالله پس از بارندگی ها شاهد آبگرفتگی در سطح منطقه نباشیم.

 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی