۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۸
کد مطلب : ۱۲۱۸۶۱

كمك 90 ميليارد ریالی پالايش نفت اصفهان برای مقابله با کرونا

سخنگوي شركت پالايش نفت اصفهان از اعطاي كمك مالي 9 ميليارد توماني اين شركت براي مقابله با ويروس كرونا خبر داد.
كمك 90 ميليارد ریالی پالايش نفت اصفهان برای مقابله با کرونا
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ، به نقل از روابط عمومي اين شركت، محمدصادق حاجيان با تبريك سال جديد و آرزوي بهترین‌ها براي مردم ايران، همچنين به توليد و توزيع حدود 100 هزار ليتر ماده ضدعفونی‌کننده براي سازمان‌ها وادارات متقاضي اصفهان اشاره كرد و گفت: بسته‌های بهداشتي اعم از ماسك، ژل و اسپری ضدعفونی‌کننده نيز تهيه شد و ضمن توزيع در بين همكاران براي مراكز بهداشتي و بیمارستان‌ها ارسال گرديد.
 وي در ادامه به تشريح فعالیت‌های کمیته سلامت شركت پالايش نفت اصفهان پرداخت و افزود: اين شركت با خرید دستگاه تب‌سنج غیر تماسی (ترمومتر پزشكي) دمای بدن شاغلان، رانندگان و كليه مراجعان به پالايشگاه را موردسنجش قرار می‌دهد. در اين راستا با استفاده از دستگاه دماسنج غير تماسي، توسط پرسنل تعیین‌شده در ادارات حراست، بهداشت‌کار/صنعتي، ايمني و آتش‌نشانی در روز كار و شيفت عصر و شب، درجه حرارت بدن كليه كاركنان در زمان ورود به شركت اندازه‌گیری می‌شود و افرادي كه دماي بدن آن‌ها بالاتر از 5/37 درجه سانتی‌گراد باشد، طبق پروتكل تعریف‌شده به كانكس مستقر در ابتداي پالايشگاه منتقل می‌شود. پس از تأييد پزشكيار مبني بر علامت‌دار بودن فرد (تب و لرز، سرفه، آبريزش بيني، تنگي نفس) جهت بررسي بيشتر به مركز سلامت كار انتقال می‌یابد وبِ صلاحديد پزشك مركز سلامت كار، اقدامات لازم ازجمله استراحت در منزل و يا انتقال به بيمارستان انجام می‌شود. تعطیلی رستوران و تمام اماکن فرهنگی، ورزشی و تفریحی و ... در پالايشگاه و شهرک شهيد محمد منتظري، نصب پوستر شستشوي صحيح دست‌ها در كليه سرویس‌های بهداشتي، آبدارخانه‌ها و رستوران از دیگر مصوبات این كميته در مقابله با این ویروس است.
حاجيان تصريح كرد: اين شركت همچنین با ضدعفونی کردن مستمر روزانه تمام مکان‌ها و فضاهای عمومی شامل محیط‌های کاری، آبدارخانه‌ها، رایانه‌ها، سرویس‌های ایاب و ذهاب و ... تمام تلاش خود را برای پیشگیری از انتشار ویروس کرونا انجام می‌دهد و مواد ضدعفونی‌کننده به همكاران متقاضي ارائه می‌گردد. براي كاركنان تنظیفات، آبدارخانه و آشپزخانه نيز دوره‌های آموزشي (مانند بهداشت فردي و...) برگزار گرديده است. اين در حالي است كه براي ديگر كاركنان پیام آموزشي در قالب پيامك، فیلم، بنر، استند، تراکت‌های آموزشی، تهيه می‌گردد و ضمن نصب در سطح پالايشگاه، به کارپوشه تمام کارکنان از طریق سیستم اتوماسیون اداری ارسال می‌شود.
همكاران خانم باردار و همكاراني كه داراي بیماری‌های خاص و زمینه‌ای هستند می‌توانند از مرخصي استعلاجي استفاده كنند. همچنين ارائه كليه خدمات د دندانپزشکی غير از موارد كنترل عفونت و درد (اورژانسي) تا اطلاع ثانوي تعطيل است. با اميد به اينكه با همكاري همديگر ويروس کرونا را شكست دهيم. در اين شركت به‌منظور جذب انرژی‌های مثبت و رفع نگراني همكاران، برنامه‌های صوتي مفرح آموزشي در سيستم اداري بارگذاري می‌شود.
سخنگوي شركت پالايش نفت اصفهان در پايان ضمن آرزوي سلامتي براي همه هم‌وطنان و ملت بزرگ ايران، ابراز اميدواري كرد: انشاء... با همراهي و همدلي زنجيره سرايت اين ويروس را قطع خواهيم كرد و در كنار هم و مراقبت‌های شخصي و اجتماعي از اين بحران، به‌سرعت عبور می‌کنیم.
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی