۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۱
کد مطلب : ۱۲۱۸۸۵

آریا ساسول چهارشنبه عرضه اولیه نمی شود

معاون بازار شرکت فرابورس با اعلام اینکه عرضه اولیه آریا ساسول در چهارشنبه این هفته وجود ندارد گفت : این احتمال وجود دارد درصورت پابرجا بودن شرط بند هیات پذیرش، هفته دیگر هم عرضه اولیه نشود .
آریا ساسول چهارشنبه عرضه اولیه نمی شود
 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ، افسانه اروجی در پاسخ به این سئوال که با توجه به عدم انتشار آگهی عرضه اولیه 5 درصدی آریا ساسول تا روز گذشته ، ایا واگذاری این شرکت به هفته دیگر یا زمان دیگری موکول شده به بورس پرس گفت : بله. طبق مقررات ، باید بین زمان عرضه اولیه سهام در فرابورس و انتشار اطلاعیه واگذاری ، حداقل 48 ساعت فاصله باشد که این اتفاق برای "آریا" رخ نداد.
وی ادامه داد: تا دیروز بند مشروط هیات پذیرش برای فراهم شدن عرضه اولیه این شرکت برطرف نشده و این احتمال وجود دارد درصورت پابرجا بودن این شرط ، هفته دیگر هم عرضه اولیه نشود . با این اوصاف باید منتظر تصمیم سهامداران عمده آریا ساسول در روزهای آینده بود.
براساس این گزارش، مدیران و سهامداران عمده این شرکت از اواخر سال گذشته وعده عرضه اولیه حدود 230 میلیون سهم را داده بودند اما با توجه به لزوم رعایت تعهد واگذاری 5 درصد سهام در روز عرضه اولیه  تا امروز این وعده شرکت 485 میلیارد تومانی آریا ساسول عملی نشده است.

منبع:  بورس پرس
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی