۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۶
کد مطلب : ۱۲۱۹۵۹

تبریک مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس برای روز منابع انسانی

مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس در پیامی روز منابع انسانی را تبریک گفت.
جعفر ربیعی
جعفر ربیعی
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ، در متن پیام تبریک جعفر ربیعی آمده است: 
«به نام خدا»
منابع انسانی سرچشمه بسیاری از  تحولات در یک سازمان موفق و مزیت کلیدی برای رسیدن به رقابت پذیری در عصر توسعه سریع تکنولوژی است .
از مطرح شدن انسان به عنوان محور توسعه و تعیین کننده ترین عامل در کیفیت سودآفرینی؛ارائه خدمات و بهبود سبد محصولات می توان استنباط کرد که منابع انسانی ، ارتباط مستقیمی با بهره وری ، و توسعه پایدار سازمان دارد.
اینجانب بر خود لازم می دانم ؛روز ملی منابع انسانی را که با ماه مبارک شعبان المعظم و میلاد امام عدالت و مهربانی؛حضرت مهدی موعود (عج) مقارن گردیده؛به همکاران عزیزم در خانواده بزرگ هلدینگ صنایع پتروشیمی خلیج فارس مدیران و کارکنان ادارات منابع انسانی ستاد و شرکت های تابعه هلدینگ تبریک عرض نمایم.
 امید دارم تا با تلاش و تعامل ؛همکاری و هم افزایی مستمر ؛ این روزهای سخت و البته پر از حماسه و ایثار مجاهدانه را پشت سر گذاریم.
اعتقاد و باورمان این است ؛آنچنان که مقام معظم رهبری فرمودند" نیروی انسانی صالح ، چابک و برخوردار از فکر و مدیریت صحیح در کنار ایستادگی ، عزم راسخ ، توکل به خدا و امید به آینده ، راه گشاترین  عناصر در رساندن ایران اسلامی به جایگاه بزرگ تاریخی و متناسب با شان آن هستند" که میتوانیم  آن را با شناسایی شاخص های کلیدی  پویایی و کارآمدی هرچه بیشتر منابع انسانی در سال جهش تولید تحقق بخشیم؛و به یقین افق های درخشانی برای ایران اسلامی و‌مردم نجیب کشورمان رقم بزنیم؛انشاالله.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی