۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۳
کد مطلب : ۱۲۵۳۴۲

کاهش سکوهای نفت و گاز آمریکا

شرکت بیکر هیوز اعلام کرد که تعداد سکوهای فعال نفت و گاز در ایالات متحده طی هفته گذشته برای هجدهمین هفته متوالی مجدداً کاهش یافت و به ۲۵۸ سکو رسید.
کاهش سکوهای نفت و گاز آمریکا
 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،   دکل‌ها و سکوهای نفت و گاز در میادین «پرمین»، «ایگل فورد»، «مارسلوس» و «بارنت» کاهش یافته اند. در حال حاضر تعداد کل سکوهای نفت و گاز آمریکا 700 عدد کمتر از همین موقع در سال گذشته است.
براساس داده‌های بیکر هیوز، در هفته گذشته فعالیت 4 سکوی نفتی در آمریکا متوقف شده و تعداد سکوهای فعال به 181 عدد رسیده است در حالی که در مقایسه با سال گذشته 784 سکوی نفتی در این کشور فعال بوده است.
 

تعداد کل سکوهای فعال گاز در ایالات متحده در این هفته به میزان یک سکو کاهش یافت و به 75 سکو رسید که در مقایسه با 172 سکو در یک سال گذشته کاهش چشمگیری را نشان می‌دهد.
برای مقایسه دکل‌های فعال با آمار عرضه نفت و گاز، برآورد اداره اطلاعات انرژی آمریکا برای تولید نفت در ایالات متحده برای سومین هفته متوالی ثابت بود و به طور متوسط 11 میلیون بشکه نفت در روز برای هفته منتهی به 3 ژوئیه اعلام شد.
این در حالی است که میزان تولید کنونی 2.1 میلیون بشکه در روز کمتر از رکورد تولید نفت در آمریکا است.
رکورد تولید نفت در آمریکا در سال 2019 به 12.2 میلیون بشکه در روز رسید. این در حالی است که مصرف جهانی نفت و سوخت‌های مایع در سال جاری میلادی (2020) کاهش خواهد یافت و به 92.9 میلیون بشکه در روز می‌رسد. میزان مصرف در سال 2019 به 101 میلیون بشکه در روز رسیده بود.
تعداد دکل‌های کانادا در هفته گذشته نیز به میزان 8 سکو افزایش یافت و به 26 دکل فعال رسید. تعداد سکوهای فعال نفت و گاز در کانادا نسبت به سال گذشته 91 عدد کاهش یافته است.

منبع: تسنیم 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی