۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۳
کد مطلب : ۱۲۵۹۲۵

ارائه خدمات درمانی جزء لاینفک صندوق هاست

در پی انتشار مطالبی در فضای مجازی و پرسش های بازنشستگان ارجمند در خصوص صحت آنها توضحیاتی ارائه شد.
ارائه خدمات درمانی جزء لاینفک صندوق هاست

 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،   در پی انتشار مطالبی در فضای مجازی و پرسش های بازنشستگان ارجمند در خصوص صحت آنها موارد زیر تصریح می شود:

1-  درخصوص مطلبی مبنی بر «واگذاری خدمات بخش درمان به سازمان دیگر از سوی صندوق ها»، به آگاهی می رساند چنین موضوعی یا موارد مشابه که به نوعی به خدمات درمانی صندوق ها نسبت داده می شود، در هیچ سطحی از این سازمان مطرح نبوده، بنابراین موضوع منتشر شده کذب است. برنامه کلی و اصولی صندوق ها توسعه کمی و کیفی خدمات درمان به بازنشستگان است. در همین چارچوب است که تعداد مراکز درمانی از ۱۷۱  در سال ۹۲ به ۹۰۰ مرکز در سال ۹۹ افزایش یافته است. بنابراین خدمات حوزه درمان صندوق به شکل جدی و بااهمیت استمرار خواهد داشت.

۲- تصویری از یک خبر قدیمی از سایت شرکت ملی نفت ایران منتسب به  محمدکاظم حسین خانی در زمینه «پرداخت افزوده مستمری بازنشسته ها» بازنشر شده است که به اطلاع می رساند این خبر مربوط به حدود ۹ سال پیش بوده است. با توجه به اینکه طی ماه های گذشته این خبر قدیمی به عنوان خبر جدید چندین مرتبه نشر داده شده است حق پیگرد قانونی برای صندوق ها به عنوان نشر اخبار جعلی محفوظ می باشد.

ضمناً با احترام به دیدگاه های مختلف تصریح می شود، نشر مطالب کذب که موجب سلب سلامت روانی و رفاه اجتماعی بازنشستگان صنعت نفت شود، از سوی صندوق ها و توسط مراجع ذی صلاح پیگیری حقوقی خواهد شد. در همین زمینه و به منظور کسب اطلاعات صحیح، مجدداً پیشنهاد می شود فقط به اخبار رسمی صندوق ها توجه فرمایید.

منبع : oipf.ir 

 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی