۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۸ مهر ۱۳۹۹ - ۰۷:۴۳
کد مطلب : ۱۲۸۲۶۱

برگزاری مراسم روز آتش نشان در پتروشیمی بندر امام

مدیرعامل پتروشیمی بندرامام اظهار داشت: نیروهای ایمنی و آتش نشانی همیشه باید در آمادگی کامل باشند و حفظ آمادگی جسمانی و روحی این کارکنان در بالاترین سطح همواره از اولویت های اصلی مدیریت پتروشیمی بندرامام بوده است.
برگزاری مراسم روز آتش نشان در پتروشیمی بندر امام
  به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،   به مناسبت روز ایمنی و‌ آتش نشانی مراسم گرامیداشت با رعایت فاصله فیزیکی و دستورالعمل های بهداشتی در شرکت پتروشیمی بندرامام برگزار شد.

  روز دوشنبه ۷ مهرماه با حضور حمیدرضا رستمی مدیرعامل پتروشیمی بندرامام و دیگر مدیران و روسای شرکت مراسم گرامیداشت روز ایمنی و آتش نشانی با رعایت فاصله فیزیکی و دستورالعمل های بهداشتی در محوطه ای روباز مجتمع برگزار و پس از آن مانور عملیاتی و رژه خودرویی توسط اداره HSE در سطح مجتمع اجرایی شد.

در ابتدای مراسم مدیرعامل پتروشیمی بندرامام ضمن تبریک به مناسبت روز ایمنی و آتش نشانی اظهار داشت: نیروهای ایمنی و آتش نشانی همیشه باید در آمادگی کامل باشند و حفظ آمادگی جسمانی و روحی این کارکنان در بالاترین سطح همواره از اولویت های اصلی مدیریت پتروشیمی بندرامام بوده است.

حمیدرضا رستمی در ادامه از فعالیت های کارکنان ایمنی و آتش نشانی در شرایط اضطراری و به ویژه در زمان شیوع بیماری ناشی از ویروس کرونا تقدیر کرد و در پایان یاد و خاطره تمامی آتش نشانان جانباخته پتروشیمی بندرامام را گرامی داشت.

گفتنی است در ادامه این مراسم اداره HSE پتروشیمی بندرامام در ابتدا رژه خودروهای آتش نشانی و پس از آن مانور عملیاتی ایمنی و آتش نشانی را در سطح شرکت اجرایی کرد.


 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی