۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۲
کد مطلب : ۱۲۸۳۰۵

بازداشت ۲ عضو دیگر شورای شهر بوشهر

دادستان بوشهر با اشاره به اینکه " در جریان پرونده شهرداری ۲ عضو دیگر شورای شهر بوشهر بازداشت شدند" گفت: تاکنون ۶ عضو شورای شهر، ۱۴ تن از کارکنان شهرداری بوشهر و یک پیمانکار بازداشت شده‌اند.
بازداشت ۲ عضو دیگر شورای شهر بوشهر
 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،   علی حسن‌پور ظهر امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با بیان اینکه "در پی تشکیل پرونده  تخلف در شهرداری‌ بوشهر، بازداشت‌ها ادامه دارد" اظهار داشت: در این راستا 6 نفر عضو شورای شهرتحت تعققب کیفری قرار گرفته‌اند که 2 نفر از آنان ظهر امروز  بازداشت شده‌اند.
وی با بیان اینکه "روز گذشته  یکی از معاونان سابق شهرداری بوشهر دستگیر و بازداشت شد" گفت:  در این راستا تاکنون 14 تن از کارکنان شهرداری بوشهر، 6 عضو شورا و یک پیمانکارمجری طرح‌های عمران شهری بوشهر حسب دستور قضایی بازداشت شده و برای تکمیل تحقیقات در اختیار اداره کل اطلاعات استان بوشهر قرار گرفته‌اند.
 

دادستان بوشهر با بیان اینکه "در تشکیل پرونده شهرداری‌ بوشهر 21 نفر دستگیر شده‌اند" افزود: تاکنون در ارتباط با پرونده تخلفات شهرداری و شورای شهر بوشهر که در شعبه هفتم دادسرای عمومی و انقلاب بوشهر در جریان رسیدگی است 21 نفر تحت تعققب کیفری قرار گرفته‌اند.
حسن‌پور با تاکید بر حفظ حقوق بیت‌المال و پرهیز از گونه اعمال غیرقانونی از سوی اعضای شورا افزود: توجه به قانون و پرهیز از هرگونه اقدام غیرقانونی باید در اولویت برنامه‌های اعضای شورای شهرها و روستاها باشد.
وی با بیان اینکه "فعالیت غیرقانونی سبب تضییع حقوق و اموال عمومی می‌شود" افزود:عزم دستگاه قضایی و نهادهای نظارتی برخورد با هرگونه تخطی و تخلف و اعمال غیرقانونی است.

منبع: تسنیم 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی