۸
۴
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۶
کد مطلب : ۱۲۸۶۶۱
ادعای یک کانال تلگرامی؛

اکبر نعمت اللهی، مدیر کل موزه های وزارت نفت به آمریکا سفر کرده است!

یک کانال تلگرامی در خبری مدعی شده است که اکبر نعمت اللهی،مدیرکل سابق روابط عمومی و مدیرکل فعلی موزه های وزارت نفت برای تمدید اقامت خود دو هفته ای هست که به آمریکا سفر کرده است!
اکبر نعمت اللهی
اکبر نعمت اللهی
 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،   شایعه دو تابعیتی بودن وی مدتهای زیادی است که بر سرزبان ها افتاده اما هیچ وقت از سوی وی تکذیب نشده است!
 پیشتر هم مجلس در قوانینی استفاده از افرادی که تابعیت دوگانه دارند را در پست های مدیریتی ممنوع اعلام کرده بود.
 "نفت ما "آمادگی دارد در این خصوص توضیحات وی را منتشر نماید.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


اعمال نفوذ زنگنه مانع برخورد با وی شده است.او در مدیرکلی روابط عمومی وزارت دارای حرف و حدیث های فراوانی بوده که ....
دوران برگزاری نمایشگاه نفت در زمان وی خیلی موارد رو مشخص میکند
روزنامه نگار
مدیرکل روابط عمومی سابق وزارت نفت که به حاجی نفتی هم شهرت دارد این روزها در تلاش برای تطهیر یار دیرینه و گرمابه و گلستان خود یعنی بیژن زنگنه برآمده و در سلسله گزارش هایی در رسانه های خود به موضوع کارت زرد مجلس به وزیر نفت پرداخته است!
اینکه مدیرکل روابط عمومی سابق وزارت نفت تابعیت دوگانه امریکا را دارد بر هیچکس پوشیده نیست و هم پس از حاشیه های فراوانی که او در برگزاری نمایشگاههای نفت در زمانی که مدیریت روابط عمومی وزارت نفت را برعهده داشت، زنگنه را مجبور کرد وی را به پست دیگری جا بجا کند و وظیفه برگزاری نمایشگاه نفت را نیز به شرکت ملی نفت بسپارد!
اینکه به تابعیت دوگانه وی و حاشیه های برگزاری نمایشگاه نفت چه زمانی توسط نهادهای نظارتی رسیدگی خواهد شد، پرسشی است که همچنان بی پاسخ مانده است!؟
اما وی بواسطه رابطه نزدیک با معاون مطبوعاتی سابق وزارت ارساد توانسته بود امتیاز و یا بعبارتی مجوز انتشار روزنامه سراسری را دریافت کند!
اهالی رسانه نیک می دانند برای دریافت امتیاز یک نشریه و سایت معمولی از چه فیلترهایی سخت و صعب العبوری باید عبور کنند چه برسد به دریافت مجوز یک روزنامه سراسری!
جدای از این ها وی بخوبی می دانسته که روزی پرده کنار خواهد رفت و کم کاری های زنگنه در حوزه صنعت نفت نمایان خواهد شد و امروز روز موعود فرا رسید!
این مدیرکل سابق با به خط کردن رسانه های خود در دفاع تمام قد از زنگنه بواسطه دریافت کارت زرد که به زعم نگارنده این اتفاق هم شاید دعوای زرگری برای جلوگیری از استیضاح بود! پرداخته و نمایندگان مجلس را افرادی بی اطلاع و ناآگاه خطاب می کند و با پروپاگاندا شیخ الوزرا را مستحق تشویق می داند!
اینکه در کرسنت ، توتال و فاز ۱۱ و فاز ۱۴ ، پالایشگاه سازی و ... چه گذشته ،بخشی از حقایق آن هنوز روشن نیست اما دفاع چشم بسته و بدور از واقع نگاری چیزی جز یک مساله نخواهد بود و آن وجود منافع مشترک است!
همگی به یاد داریم که زنگنه در مصاحبه ای گفت که فرزندانش در خارج از کشور اقامت دارند، آیا برای فردی که عملکرد او در بسیاری از پروژه ها نگاه به خارج است برایش مهم خواهد بود که مدیرکلش تابعیت دوگانه داشته باشد آن هم در شرایط فعلی که در جنگ اقتصادی با آمریکا قرار داریم!؟
حال امروز با ورود حجت الاسلام رییسی به دستگاه قضایی کشور و رویکرد مثبت و عزم جدی در مبارزه با فساد مطرح انتظار می رود به بحث تابعیت های دوگانه برخی مدیران در صنعت نفت و همچنین وجود برخی پرونده هایی که در گذشته دستگاه قضا از رسیدگی به آنها غافل شده است ورود جدی صورت گیرد.
چقدر خوب است که منابع درآمدی آقای نعمت الهی توسط نهادهای نظارتی مورد بررسی قرار گیرد چرا که تامین هزینه های خانواده ایشان که در آمریکا مستقر می باشند آیا صرفاً با حقوق اداری تامین می گردد؟ شواهد حاکی از آن است که حقوق دریافتی یکسال آقای نعمت الهی از وزارت نفت صرفاً کفاف تهیه بلیط هواپیما جهت سفر ایشان به آمریکا می باشد.همه اینها یکطرف بحث مشکلات اخلاقی آقای نعمت الهی هم طرف دیگر ماجراست که جای بسی تامل دارد!!!